به گزارش نبض خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ غلامحسین ولدی در این نشست ضمن تاکید بر نقش رسانه در راستای توسعه اقتصادی اظهار داشت: عظمت پروژه راه آهن رشت_ قزوین را افرادی درک می کنند که از نزدیک این پروژه را دیدند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل ریلی انقلابی در استان گیلان رخ داده است، افزود: بخشی از مصالح مورد نیاز پروژه راه آهن رشت _ کاسپین توسط ناوگان حمل و نقل ریلی تامین می شود. پروژه راه آهن رشت_قزوین

وی بیان کرد: فضای مناسبی را برای تخلیه مصالح و مواد اولیه شرکت های تولیدی و صنایع مختلف اختصاص دادیم تا روند تولید را تسهیل کنیم.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: ایمنی و امنیت، آسایش سفر، کاهش میزان سوانح و ترافیک جاده‌ای، کاهش آلاینده های زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف سوخت بخشی از مزایای حمل و نقل ریلی محسوب می شود.

وی ضمن اشاره به اقدامات اثربخش این اداره کل در زمینه فرهنگ سازی، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته تقریبا در بازه زمانی سه ماهه گذشته هیچ برخوردی با احشام رها در مسیر ریلی استان گیلان نداشتیم. پروژه راه آهن رشت_قزوین

کریم خورسندی در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات اداره کل راه آهن شمال ۲ در زمینه فعالیت های رسانه ای و تعامل با رسانه های استان، اظهار کرد: در زمینه معرفی ظرفیت ها، انعکاس خدمات که منجر به توسعه شود رسانه های استان پای کار هستند.

وی افزود: در اوضاع اقتصادی فعلی با وجود تحریم های ظالمانه پیشرفت پروژه راه آهن رشت_ کاسپین و اهتمام ویژه دولت بالاخص ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مبنی بر تکمیل این پروژه تا پایان دولت، بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل خانه مطبوعات ضمن اشاره به کاهش خطرات حمل کالا و جابه جایی مسافر توسط راه آهن و مزیت های این شیوه حمل و نقل، یادآور شد: وجود راه آهن در استان گیلان یک نعمت است و باید برای توسعه اقتصادی استان به آن اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

خورسندی تاکید کرد: راه اندازی مبادی اطلاع رسانی اداره کل راه آهن شمال ۲ و تعامل دفتر روابط عمومی این اداره کل با رسانه ها و مطبوعات ملی و استانی در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی اخبار منتشره راه آهن شمال ۲ و همچنین توسعه برندینگ راه آهن در استان گیلان مثمرثمر واقع شده است. پروژه راه آهن رشت_قزوین

در پایان این نشست مدیرعامل خانه مطبوعات استان بابت اهتمام مدیرکل راه آهن شمال ۲ و مجموعه روابط عمومی این اداره کل نسبت به انعکاس دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه حمل و نقل ریلی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، سند چشم انداز برنامه ششم توسعه و همچنین نقش رسانه در روند توسعه پایدار از مدیرکل راه آهن شمال ۲ تقدیر کرد.

 

پروژه راه آهن رشت_قزوین

 

پروژه راه آهن رشت_قزوین