00010 copy

توصیه ی یک خبرنگار ورزشی به بانوی ورزش گیلان: استعفا بده

به گزارش خط اول ورزشی، در این پست آمده است:

سرکار خانم مریم بخشی؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان

اگر بنا به کسب تجربه بود شما در این دو سال فرصت کافی و وافی برای کسب تجربه داشتید،

اگر بنا به پر کردن رزومه بود عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان رزومه ای دهن پرکن برای شما که دو سه سال قبل کارشناس امور بانوان اداره کل بودید بوده است،

اگر بنا به جهش مدیریتی است که بعید می دانم با این کارنامه اتفاقی بیفتد،

پس اکنون که شبهات فراوانی، شما را نشانه گرفته است، و هر آن ممکن است خطر نسل کشی بزرگی، وبال گردن شما گردد، برای کم کردن بار روانی ماجرا هم شده، برای حفظ و حراست از خود – نه فقط مردم گیلان – هم شده، یک تصمیم زیبا بگیرید و از ادامه منصب مدیرکلی انصراف دهید، تا به مردم اینگونه القا شود شما نیز با انانید.

بدانید و آگاه باشید عده ای ذی نفوذ، نوش‌داروی پس از مرگ سهراب می جویند و به جای یافتن راه درمان، همچنان بدنبال یافتن سرمنشع این ویروس بدخیم قرن (کرونا) گرفته اند.

متاسفانه تنها شایعات موجود، شما را نشانه گرفته است. پس بیاید با استعفای خویش، هم از خطر اخراج احتمالی برهید و هم احترامی به نظر مردم گذاشته باشید تا بعدها از شما نامی به بدی نبرند و مدیرنما نخوانندت.

صاحب مقصودی دوازده بهمن ماه پیش از مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو، به شما متذکر شده بود که خطر حضور چینی ها در رشت، کمتر از یک نسل کشی نیست، اما نه شما را یارای شنیدن بود و نه مقام مافوق تان را.

دوازده بهمن صاحب مقصودی تنها بود و الان صدها و شاید هزاران صاحب مقصودی نوک پیکان تقصیر را درست یا نادرست سمت شما نشانه گرفته اند.

پس بیایید حال که تجربه و کارنامه و‌ رزومه تان را پر کردید، برگه استعفایتان را نیز پر کنید تا جمعی دعاگوی و ثناگویتان گردند.

باقی بقایتان
صاحب مقصودی
دوشنبه ۱۹ اسفند

مسئولیت محتوای فوق با نویسنده بوده و نبض خبر نمی تواند مطالب درج شده را تایید و یا تکذیب نماید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *