00010 copy

توقیف خودرو و برخورد قضایی در انتظارتان است

سید مهدی فلاح‌ میری ضمن تقدیر از اصناف و صاحبان کسب‌وکار جهت همراهی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در گیلان اظهار داشت: اکثر مردم و مغازه‌داران با تعطیلی واحد صنفی خود در این طرح مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه دادستانی از اجرای کامل این طرح حمایت می‌کند گفت: معدود افرادی که توجهی به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ندارند با اقدام قاطع قانونی مواجه می‌شوند و واحد صنفی مربوطه پلمب می‌شود.

وی به ممنوعیت تردد خودروی مسافران در شهرهای استان گیلان در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و افزود: مبادی ورودی استان تحت کنترل شدید نیروهای انتظامی است و از ورود خودرو با پلاک غیربومی به گیلان جلوگیری به‌عمل می‌آید.

فلاح‌میری ضمن درخواست از هموطنان برای عدم مراجعه و سفر به گیلان بیان کرد: در حال حاضر تنها امکان خروج مسافران از گیلان از طریق راه‌های اصلی و کنارگذر شهرها وجود دارد و خودروی غیربومی در صورت تردد درون‌شهری به‌مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و به‌مدت یک‌ماه با لحاظ هزینه‌ها توقیف می‌شود.

وی به افراد غیربومی که خودروی شخصی را در ورودی‌های استان پارک کرده‌اند و با خودروی کرایه‌ای قصد ورود به استان و عزیمت به ویلاهای خود را دارند هشدار داد و گفت: با رصد راه‌ها و پارکینگ‌های ورودی استان با این دسته اشخاص ضمن توقیف خودرو، با تشکیل پرونده قضایی به‌جرم تهدید علیه بهداشت عمومی، برخورد قانونی می‌شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *