00010 copy

نورافشانی و جشن انقلاب در آرش مال منطقه آزادانزلی برگزار شد.

نبض خبر  جشن انقلاب در آرش مال منطقه آزادانزلی

در این مراسم علاوه بر سر دادن شعار الله اکبر توسط حاضرین و نورافشانی بزرگ هنرمندان گیلانی به استندآپ کمدی پرداخته و به تعدادی از شرکت کنندگان هم به قید قرعه جوایزی اهداء شد. جشن انقلاب در آرش مال منطقه آزادانزلی

سرهنگ حبیبی معاون سپاه قدس گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و یاد و نام شهدای انقلاب از دست اندرکاران و برگزارکنندگان این جشن مردمی که توسط شرکت انبوه سازان آرش و برادران امین و آرش تقی پور برگزار شده بود تشکر  کرد.

وی با بیان اینکه امروزه علیرغم اینکه مشکلاتی در جامعه ما وجود دارد،افتخارات بسیاری را در چهار دهه انقلاب اسلامی کسب کرده ایم،افزود: ظرفیت های زیادی را در ایران اسلامی داریم که نمونه بارز آن رتبه دوم ذخایر گاز جهان، رتبه چهارم نفت در دنیا و ۱۱ منطقه آزاد تجاری و اقتصادی بزرگ و کوچک، که نمونه بارزش منطقه آزاد انزلی است.
معاون سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ایران بیش از پنج راه ریلی بین المللی و بیست و پنج راه ریلی جاده ای دارد، خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه تنوع مواد معدنی جز شانزدهمین کشور  اول در دنیا هستیم و علاوه بر این، دستاوردهای  شگرف علمی نیز از دیگر افتخارات  انقلاب اسلامی ایران است.
سرهنگ حبیبی با گرامیداشت نام و یاد حاج قاسم سلیمانی بیان داشت:با الگوبرداری از حاج قاسم سلیمانی ها به عنوان یک مدیر تراز انقلاب، باید منشا خیر و برکت برای مردم بود.

*مدیران شرکت آرش  سربازان فداکار جبهه اقتصادی ایران هستند

معاونت فرهنگی پادگان نیروی دریایی امام خامنه ای زیبا کنار  نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این برنامه شاد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با همراهی مردم بوده و باید جشن های سالگرد پیروزی به صورت مردمی برگزار بشود.

وی گفت : خوش حالم با این که این نظام و انقلاب اسلامی با این همه دشمن در دنیا دارد، اما به لطف خدا علی رغم وجود سخت های ناشی از تحریم ها ،گرانی ها و برخی بی تدبیری ها ،در حال صعود و رشد است.

شهباری با شاره به رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران طی 4 دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف از جمله علمی ،تاکید کرد: علی رغم این که برخی از دشمنان دوست دارند نظام جمهوری اسلامی ایران را به زمین بزنند ،الحمدالله ریشه های نظام هر ساله تنومند تر می شود.

شهبازی با تمجید از ” آرش و امین و تقی پور دهکاء و طوبی احمدی لشکام ” به عنوان شهروند ایرانی و اعضای هیات مدیره شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی ” که در جبهه اقتصادی به عنوان سربازان فداکاری می کنند،گفت: این اشخاص باری از دوش انقلاب اسلامی بر می دارند .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد جشن های سال گرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر ساله با شکوه و پرشور تر از سال قبل به کوری چشم دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

*افزایش اشتغال در شرکت انبوه سازان آرش با وجود پاندمی کرونا

آرش تقی پور مدیر عامل شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی در این مراسم با گرامیداشت سالگرد پیروی انقلاب اسلامی ایران و تشکر از سازمان منطقه آزاد انزلی، اظهار داشت:شهدا همیشه هستند و ما را می‌بینند، امنیتی که اکنون در کشور ما حاکم است و در هیچ جای دنیا نمی توان نظیر آن را سراغ داشت به برکت خون این شهدا حاصل شده است.

وی با تقدیر از جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان و نیز معاونت فرهنگی پادگان نیروی دریایی امام خامنه ای بابت حضور در این مراسم، گفت: ما خود را جز سربازی کوچک که در جبهه دفاع مقابل جنگ اقتصادی علیه ایران نمی دانیم و تنها هدف ما شادی دل مردم و شهدای این مرز و بوم است.

مدیر عامل شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی با تقدیر از پرسنل کادر درمان و شهدای مدافع سلامت که شجاعانه در بیمارستان ها و مراکز درمانی با ویروس کرونا جنگیدند، گفت: خدا را شاکریم که در دوران پاندمی کرونا نه تنها تعدیل نیرو نداشتیم، بلکه 100 نیروی جدید به مجموعه ما اضافه شد و طی این مدت پرداخت حقوق پرسنل حتی یک روز به تعویق نیفتاد.

تقی پور با اشاره به دیدار خود با خانواده های معظم شهدا، تصریح کرد: نشده است که به دیدار خانواده شهدا رفته و معجزه،برکت و نعمت رهآورد این دیدار نباشد.و همه موفقیت های مجموعه تا امروز به لطف خدا و به برکت خون پاک شهدا بوده است.

جشن انقلاب در آرش مال منطقه آزادانزلی

جشن انقلاب در آرش مال منطقه آزادانزلی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *