00010 copy

جفای وارد شده توسط مدیران به مواهب الهی گیلان

به گزارش نبض خبر، سردار آقازاده در جمع مردم پیربازار با اشاره به وجود سرمایه مادی و معنوی در گیلان بیان داشت: فرهنگ معیشتی و مهمانوازی مردم گیلان از قدیم الایام زبانزد عام و خاص بوده است که این صفات حاکی از نوعدوستی و ریشه های اصیل مردم گیلان است.

سید علی آقازاده با تاکید بر جفای وارده شده توسط مدیران به مواهب الهی گیلان تصریح کرد: مردم در گذشته به جهت وجود زمین کشاورزی مطلوب و طبیعت منحصر به فرد خود برای ارزاق روزانه خود کمتر دچار مشکل بودند، اما اکنون آنچنان که باید نتوانستیم در تولید و ترویج محصولات استراتژیکی خود برنامه و طرح اجرایی داشته باشیم.

وی پیربازار را منطقه کشاورزی مطلوب عنوان کرد و گفت: با وجود محصولات کشاورزی و منابع زمینی مطلوب در پیربازار باید این منطقه محل صدور محصولات کشاورزی به كليه نقاط کشور و جهان باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم در اشاره به منابع بهینه در شهرستان رشت خاطرنشان کرد: ما باید در شهرستان رشت با سرمایه گذاری در فرآورده های برنج در زمینه اشتغالزایی گام برداریم. گیلان قطب صنعتی در کشور است اما در حالیکه صنعت در گیلان به جهت عدم توجه نمایندگان و مسئولین دولتی به تعطیلی کشیده شده است.

سردار آقازاده از عدم توجه به نیروهای توانمند در گیلان سخن گفت: گیلان دارای نیروهای توانمند، انقلابی و دلسوز و ایثارگر فراوانی است و باید از این نیروها هم در بازار کار و هم در پست های مدیریتی بهره مند شویم.

نامزد انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت با تاکید بر همدستی سیستم نظارتی و اجرایی در عدم توجه به حقوق مردم خاطرنشان کرد: بی توجهي به امانت های مردم، پرورش روحیه اشرافی گری در مدیران، وجود حقوق های نجومی و انجام فعالیت های اقتصادی توسط نمایندگان حاکی از همدستی مدیران و نمایندگان فوق است.

سیدعلی آقازاده مطالبه گری را از وظایف اصلی مردم دانست و گفت: امید است با تلاش همه آحاد مردم سلامت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان ثابت شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *