00010 copy

جلسه هماهنگی تسهیل تامین سوخت مولدهای اداره اضطراری برگزار شد

جلسه هماهنگی تسهیل تامین سوخت مولدهای اضطراری برگزار شد

جلسه هماهنگی تسهیل تامین سوخت مولدهای اضطراری برای مشترکین همکاری کننده در طرح کاهش پیک بار تابستان 1398 ، روز چهارشنبه 98/2/11 با حضور دکتر محمد اسماعیل هنرمند معاون فروش و خدمات مشترکین ، مهندس حسینعلی بستانی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و مهندس بنی آدم مدیر دفتر بازار برق  از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و با حضور نمایندگان از شرکت پخش فراوره های نفتی منطقه گیلان ، سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان و سازمان جهاد کشاورزی گیلان برگزار شد .

در این جلسه مسئولین شرکت توزیع برق گیلان با توجه به عدم همکاری قابل ملاحظه از سوی مشترکین در برخی طرح های کاهش پیک سال گذشته ، ضمن ارائه  آماری از عملکرد سال گذشته توضیحاتی در خصوص مشکلات پیک بار تابستان و مزایای  استفاده از مولدها و بهره گیری از مشوق های مربوطه برای مشترکین ارائه کردند . در ادامه توضیحاتی در خصوص روند تامین سوخت اینگونه متقاضیان و تغییرات در سالجاری از سوی نمایندگان شرکت پخش فراورده های نفتی ارائه شد و همچنین نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی به تشریح  نحوه همکاری با متقاضیان پرداختند.

در این جلسه مقرر گردید نسخه ای از طرح بکارگیری مولدهای اضطراری از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان جهت اطلاع رسانی به ذینفعان در اختیار شرکت به پخش فراورده های نفتی ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی قرار گیرد. در پایان نیز اقدامات  قابل اجرا در این طرح مورد تاکید شرکت توزیع نیروی برق استان قرار گرفت.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *