00010 copy

جنجال علی صبوری در اینستاگرام

نبض خبر ؛ علی صبوری بازیگر کمدی است که با شرکت در استندآپ کمدی های خندوانه به شهرت رسید. پس از آن فعالیت علی صبوری در پیج اینستاگرامش و بازی در چند سریال شهرت او را بیشتر کرد.جنجال علی صبوری در اینستاگرام

علی صبوری ، در اولین دقایق سال نو با انتشار چند استوری اعلام کرد که به او حمله قلبی شده بوده و به دلیل عدم رسیدگی در بیمارستان به کادر درمان اعتراض کرده و بازداشت شده است.جنجال علی صبوری در اینستاگرام

پرونده علی صبوری بعد از انتقال به کلانتری 145 ونک به دادسرا ارجاع داده شد و با صدور قرار قانونی آزاد شد.اما ماجرای این جنجال منجر به درگیری در بیمارستان چه بود؟

 

جنجال علی صبوری در استوری

خبر درگیری علی صبوری با کادر درمان و انتظامات و پلیس بیمارستان از استوری های صفحه شخصی او در اینستاگرام آغاز شد.

علی صبوری در استوری هایی که منتشر کرد،اعلام کرد که با حال بد به بیمارستان رفته و پس از آن درگیری او در بیمارستان منجر به بازداشتش شده است.

امیرحسین علیان، رزیدنت قلب بیمارستان رجایی که بعد از این حادثه از علی صبوری شکایت کرد، ماجرای درگیری با علی صبوری را اینطور توضیح داد:«من تصدیق می کنم که این اتفاق در سی ام اسفند سال 99 افتاده است. علی صبوری به بیمارستان آمد و ضرب و شتم و فحاشی کرد. درگیری فیزیکی او با خود من بود. او الفاظ رکیک به کار برد و به وسایل بیمارستان آسیب زد و نظم بیمارستان را به هم زد. وضعیت بیماران سی سی یو را به خطر انداخت.»

 

 

علت ناراحتی علی صبوری در بیمارستان چه بود؟

دکتر علیان در پاسخ به این سوال که علت ناراحتی علی صبوری چه بود که این درگیری اتفاق افتاد به رکنا گفت:«علت ناراحتی را از خودشان بپرسید! او هنوز نوبتش نشده بود.برای همین من هیچ ارتباط کلامی با ایشان نداشتم و فرصتی نبود که بفهمم از چه چیز برآشفته شد. حتی او را هنوز ویزیت نکرده بودم و فرصت نشده بود که علت این همه خروش را بفهمم.»

او در ادامه توضیح داد: «اول دیدم یک نفر در حال بد و بیراه گفتن است و بعد یکدفعه به اتاق من هجوم آورد و درگیری فیزیکی ایجاد شد.من دلیل این رفتار را متوجه نشدم.

بعدا مطالبی در اینستاگرام منتشر کرد و دلایلی ذکر کرد که این ها تنها نظرات خودش بود.با اینکه او قبل از صحبت با پزشکان یا مسئولین بیمارستان این چنین عصبانی شده بود و تنها با پرستاران و تریاژ صحبت کرده بود.»

 

علی صبوری به عدم رسیدگی در بیمارستان معترض بود.

علی صبوری در صحبت های اینستاگرامی خود دلیل عصبانیتش را عدم رسیدگی در بیمارستان عنوان کرده بود.

دکتر علیان در مورد روند رسیدگی به بیماران اینطور توضیح داد:«رسیدگی به بیماران در اورژانس پروتکل و چارت مخصوص دارد که از سمت وزارت بهداشت تعیین شده است.مطابق این چارت در اورژانس کلینیکال های حساس قلب طبقه بندی می شوند و بیمارانی که علائم وخیم تری دارند به اتاق سی پی آر و احیا منتقل می شوند.افرادی که شرایط بهتری دارند تحت نظر قرار می گیرند و به عنوان تریاژ سطح سه، سر فرصت ویزیت می شوند.کسی که وارد سطح سه تریاژ می شود تا یک ساعت و نیم زمان انتظار برای ویزیت طبیعی است که در مورد این بیمار حتی زمان هم نگذشته بود.»

 

دکتر اورژانس علی صبوری را نشناخت.

دکتر علیان در ادامه گفت:«هنوز از این بیمار شرح حال گرفته نشده بود و فقط خودش گفته بود بدحال است.اما واقعا این چه حال بدی است که چند نفر نمی توانستند او را نگهدارند و به پزشک حمله می کرد و بعد از خروج از بیمارستان اقدام به نشر استوری می کرد؟»

دکتر علیان در مورد شناخت این بیمار گفت:«وظیفه من این بود که اول به مریض های بدحال تر رسیدگی کنم و وقت نداشتم ارتباط چشمی با این فرد بگیرم.من ایشان را ندیده بودم و فقط دیدم کسی جایی ایستاده و داد و بیداد می کند.به خاطر شرایط کرونا هم این روزها همه ماسک دارند اما حتی اگر علی صبوری ماسک هم نداشت من ایشان را نمی شناختم.»

دکتر علیان در آخر گفت:«این اتفاقی است که بارها برای کادر درمان قانونی و اصولی وارد نشده هر بار آسیب می بینیم.ما وظیفه مان را انجام می دهیم.به خاطر شرایط کرونا یک سال و نیم است که خانواده ام را ندیده ام.نزدیک عید شرایط بحرانی تر هم هست و این رفتارها طاقت ما طاق می کند.»

 

علی صبوری چه می گوید؟

علی صبوری بازیگری خوش سابقه ای است که این اتفاق در شرایط روحی ناشی از بیماری برای او رخ داده بوده است.آنچه از استوری های منتشر شده توسط او استنباط می شود این است که هنگام مراجعه به بیمارستان اضطراب ناشی از خطر بیماری داشته است.هر چند پرخاشگری این بازیگر جوان قابل توجیه نیست اما در آینده شاید توضیح او در این مورد،التهاب ماجرا را کم کند.

جنجال علی صبوری در اینستاگرام

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *