00010 copy

رشت از عدم ثبات مدیریت رنج می برد/تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات

نبض خبر ؛ محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی رشت پس از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی رشت با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد.
عاقل منش در این آیین که با حضور جمع پرشماری از شهروندان برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: روز جانباز و پاسدار را به تمامی جانبازان و پاسداران این مرز و بوم تبریک می گویم، حضرت ابولفضل عباس جانانه در راستای اهداف حضرت سیدالشهدا حرکت کرده اند.

وی در ادامه با تبریک نیمه شعبان ولادت با سعادت ولی عصر(عج) بیان کرد: حضرت مهدی ولی عصر با ظهورش عدالت را در جهان گسترش می دهند و پیام آور خون شهدای مظلوم خواهند بود.
عضو پنجمین دوره شورای اسلامی رشت در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و شهیدان مدافع سلامت اظهار کرد: در این مکان مقدس جمع شده ایم تا بگوییم هر چه داریم از برکت خون شهدا و جانفشانی های آنها است و با تاسی از خون شهدا برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و خدمتگزاری به مردم ثبت نام کنم.

عاقل منش بر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: باید با حضور گسترده در انتخابات افرادی اصلح و دلسوز به عنوان خدمتگزار شایسته انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهر رشت از عدم ثبات مدیریتی رنج می برد خاطر نشان کرد: امید است شما شهروندان حال حاضر به عنوان مبلغ دیگر اقشار، مردم را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کرده تا جمعی انتخاب شود که نسبت به ادوار گذشته خدمات بیشتر را ارائه دهد و هر چند در هر دوره از شوراهای گذشته خدمات شایسته ای انجام شده و کاستی هایی نیز موجود بوده است.

 

حضور مردم در انتخابات

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *