حقوق کارگران شهرداری تا پایان تیرماه پرداخت شد/ لایحه پرداخت مابه‌التفاوت حقوق به شورا ارسال شده است

photo 2019 03 21 12 22 30

به گزارش نبض خبر، به نقل از غیرمنتظره علیرضا حاجی پور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت، در خصوص تجمع تعدادی از پاکبانان شهرداری رشت، گفت: تمامی مطالبات عقب‌افتاده کارگران تا پایان تیرماه پرداخت‌شده، اما هنوز بحث پرداخت مابه‌التفاوت حقوق است که باتوجه به افزایش مبالغ سال جاری، مجوز پرداخت آن با نامه‌نگاری صورت گرفته با سازمان بازرسی اخذ شده است. وی ادامه داد: با توجه به اینکه مبلغ بسیار چشمگیر بوده و ردیف اعتباری برای آن وجود ندارد، با دستور شهردار لایحه‌ای برای شورای شهر ارسال شده تا طی روزهای آتی این موضوع بررسی و برای آن تصمیم‌گیری خواهد شد. رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت افزود: با توجه به مفاد قرارداد شرکت پیمانکاری رأساً باید برای پرداخت دو ماه از حقوق بدون دریافت صورت‌وضعیت از شهرداری اقدام کند اما متأسفانه شرکت‌ها تنها یک ماه از این میزان جلوتر هستند. حاجی پور تصریح کرد: در بحث مابه‌التفاوت حقوق در مرحله اجرایی هستیم اما مبلغ بسیار چشمگیر است و ردیف اعتباری نیز وجود نداشته و به همین دلیل این موضوع وقت‌گیر شده است. وی در خصوص تجمع پاکبانان شهرداری تصریح کرد: از ساعات ابتدایی صبح به همراه شهردار و تعدادی از اعضای شورا در جمع پاکبانان بودیم و سعی بر آرام کردن فضا داشتیم که پس از صحبت‌های شهردار، پاکبانان قانع شده و تصمیم گرفتند به ادامه کار خود بپردازند. رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت: کارگران حق دارند گلایه داشته باشند. متأسفانه شرکت‌های پیمانکار شهرداری به تعهدات خود به‌درستی عمل نمی‌کنند و مبلغی که باید پرداخت می‌کردند را یک ماه انجام نداده‌اند و با توجه به اینکه در آغاز ماه مهر قرار داریم این مشکلات به وجود آمده است.

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *