00010 copy

باید از تعاونی ها حمایت شود/ تعاونی ها می توانند به توسعه جامعه کمک کنند

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهر رشت؛ سید محمد احمدی در نشست با اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد، حمایت از تعاونی ها را ضروری دانست و اظهار داشت: تعاونی ها با مدیریت صحیح می توانند منجر به توسعه جامعه و ارتقای سطح زندگی مردم شوند.حمایت از تعاونی ها

شهردار رشت با اشاره به جلب مشارکت مردم در اداره امور در جوامع پیشرفته گفت: تعاونی ها می توانند به عنوان یک بازوی توانمند در کنار دولت و شهرداری ها قرار گرفته و در ارتقای وضعیت اقتصادی کشور نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعاونی ها برای بقا علاوه بر اهداف اجتماعی باید به دنبال منافع اقتصادی باشند، افزود: خوشبختانه قانون مسیر همکاری متقابل را برای ما باز گذاشته و شهرداری رشت آمادگی همکاری با شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت را دارد.

سید محمد احمدی توان مالی تعاونی ها را با اهمیت خواند و گفت: شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت می تواند با بررسی جوانب بخشی از فعالیتهای عمرانی شهر را در دست بگیرد.

شهردار رشت به معضل واسطه گری اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از معضلات امروز که با آن مواجه هستیم دلالی و واسطه گری است. اعتقاد دارم تعاونی ها می توانند در رفع این معضل و حذف واسطه ها کمک کنند.

علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه شرکت های تعاونی زیادی در زمان فرمانداری شهردار کنونی رشت ثبت شده اند گفت: خوشبختانه شهردار رشت به دلیل تجربیاتی که داشته به خوبی با شرایط تعاونی ها آشنا است.

وی ادامه داد: شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت با بیش از ۵ هزار عضو در سال گذشته ثبت شد و ما این شرکت را پیشانی این اداره محسوب می کنیم و معتقدیم اگر این شرکت بتواند گامی در توسعه اقتصادی استان بردارد موفق بوده ایم.

علیزاده به تشریح وضعیت تعاونی های استان پرداخت و افزود: از سیاستهای مهم ما تشکیل تعاونی های بزرگ است و در تلاش هستیم به جای بالا بردن تعداد تعاونی ها، به سمت کیفی سازی تعاونی ها حرکت کنیم.

در این نشست اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت خواستار همکاری متقابل با شهرداری رشت بودند که با موافقت شهردار رشت همراه شد.

حمایت از تعاونی ها

حمایت از تعاونی ها

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *