00010 copy

حوادث : دستگیری ۶ قاچاقچی مواد مخدر در انزلی/ کشف ۲ تن تخم‌مرغ فاقد مجوز در رودسر

حوادث  گیلان

به گزارش نبض خبر

حوادث گیلان

کشف بیش از ۳ کیلو مواد مخدر در بندرانزلی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: ۳ کیلو و ۱۳۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین در این شهرستان کشف شد.

او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک باند در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد و محل اختفاء این باند در یک پره صیادی واقع در روستای طالب آباد، مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ جوانمردی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از این مکان یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

او افزود: در این راستا ۵ قاچاقچی دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی به شناسایی یک قاچاقچی که از استان‌های همجوار برای فروش مواد مخدر به این شهرستان آمده بود، اشاره کرد و ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرد را دستگیر و در بازرسی از خودرو پرایدش، یک کیلو و ۶۳۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: قاچاقچی ۴۷ ساله این پرونده نیز به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف تخم‌مرغ‌های فاقد مجوز از خودروی نیسان در رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: ۲ تن تخم‌مرغ فاقد مجوز حمل و بهداشت در بازرسی از یک دستگاه خودروی باری نیسان در این شهرستان کشف شد.

او افزود: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز، ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی باری نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۲ تن تخم‌مرغ فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد، اظهار داشت: برابر دستور قضایی راننده ۲۴ ساله به همراه تخم‌مرغ‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به قرنطینه دامی چابکسر ارجاع داده شد.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تخم‌مرغ‌های کشف شده را ۱۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

او با اشاره به اینکه حمل فرآورده‌های دامی باید با مجوز مبادی ذی ربط و خودرو‌های مخصوص انجام شود، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *