00010 copy

تجدید میثاق دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان با شهدای گرانقدر

به گزارش نبض خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا) ؛ دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این مراسم، ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی – عضو خبرگان رهبری و رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)  و گرامی داشت سالروز شهادت سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به آیه 23 سوره احزاب گفت :  در این آیه آمده است” در میان مؤمنان مردانى هستند که بر سر عهدى که با خدا بسته‌‏اند ایستاده‌‏اند، بعضى از آنها به عهد خود وفا کرده، جان را به جان آفرین تسلیم نمودند و در میدان جهاد شربت شهادت نوشیدند، و بعضى نیز در انتظارند و هیچ‌گونه تغییر و تبدیل در عهد و پیمان خود ندادند و کمترین انحراف و تزلزلى در کار خود پیدا نکردند “. وی افزود: این آیه وصف مردانی چون ، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است . دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه، ضمن ذکر رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی، برنامه محور بودن، مسوولیت پذیری ، منطق قوی ، بصیرت عمیق و نگاه راهبردی را پنج ویژگی مهم آن شهید والامقام عنوان کرد.

وی در خاتمه با بیان اینکه  امروز ایران اسلامی ، امنیت ، آسایش و رفاه خود را مدیون بزرگانی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ، شهید محسن فخری زاده و شهدای مدافع حرم می باشد، از درگاه ایزد منان خواست تا از ادامه دهندگان صدیق راه شهدا ء باشیم.

لازم به ذکر است : صبح امروز ، شنبه  همزمان با اولین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جمعی از معاونان، مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن حضور در گلزار شهدای رشت  باردیگر با شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند .

قرائت دعای فرج ، مدیحه سرایی، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا پایان بخش مراسم امروز بود.

دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *