00010 copy

درخواست های منطقی که از سوی امداگران مطرح می شود باید با همکاری و همدلی کارکنان و مسئولین به وقت مناسب اجرا شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور در جلسه اعضاء باشگاه امدادگران استان ضمن تبریک هفته هلال احمر و صلیب سرخ، اظهار کرد: درخواست های منطقی که از سوی امداگران مطرح می شود باید با همکاری و همدلی کارکنان و مسئولین به وقت مناسب اجرا شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مهدی ولی پور با اشاره به اهمیت باشگاه امدادگران بیان کرد: اعضاء باشگاه امدادگران حلقه رابط بین مسئولین و امدادگران بوده و به عنوان افراد حاضر در طرح های جمعیت همچنین سوانح و حوادث بیشتر مشکلات را لمس کرده و می توانند به نحو مطلوب منعکس نمایند.

ولی پور با اشاره به اینکه رفع موانع و مشکلات نیاز به زمان دارد، اذعان داشت: تجهیزات و امکانات هلال احمر نسبت به سال های گذشته افزایش داشته که به دلیل بیان مشکلات و پیگیری برای رفع آنان بوده و امروز نیز می توانیم امیدوار باشیم که مشکلات حال حاضر با پیگیری جوانان و امدادگران خوش فکر و فعال این نهاد مردمی در زمان مناسب رفع می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین خواستار ایجاد فضای اطلاع رسانی شفاف و مناسب از سوی اعضاء باشگاه شد و تصریح کرد: با بیان مستقیم و بی واسطه خواسته های منطقی و در چارچوب قوانین از فضا سازی های مخرب و بازدارنده جلوگیری می شود و می توانیم بستر مناسب برای فعالیت هر چه بهتر نجاتگران ایجاد کنیم.

در ادامه هر یک از اعضای باشگاه امداگران با بیان راه کار و مشکلات حوزه خود از جمله ایجاد فضای مناسب برای خواهران نجاتگر در طرح های ساحلی ، ارتباط بیشتر با مدیرعامل و مسئولین استانی هلال احمر ، درخواست آموزش مستمر راننده های پایگاهها جهت آشنایی مطلوب با تجهیزات روز خودرویی ، ایجاد صندوق انتقاد و پیشنهاد جهت نجاتگران ، برگزاری جلسات هم اندیشی با معاونت امداد و مدیر عامل هلال احمر استان ، تدوین بانک اطلاعاتی از تیم های عملیاتی استان از مهمترین پیشنهادهای این نشست بود.

گفتنی است: در پایان این نشسن سیاوش غلامی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز با ارائه گزارش فعالیت یک ساله نجاتگران از تلاشهای همه امدادگران و پشتیبانی مدیرعامل تقدیر کرد.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *