00010 copy

دستکش ها، ماسک ها و دستمال کاغذی مصرف شده را در معابر شهری رها نکنید

به گزارش نبض خبر، علی مقصودی در تشریح این خبر گفت: با توجه به خطرات ناشی از پراکنش ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی به وسیله شهروندان، شاهد استفاده گسترده و پر تعداد از دستکش ها و ماسک های یکبار مصرف و همچنین دستمال کاغذی و پد الکلی هستیم که لازم است شهروندان گرامی نسبت به نحوه دور انداختن آنها موضوعاتی را مورد توجه قرار داده و رعایت کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت سپس افزود: شهروندان فهیم رشت برای اینکه بتوانند هم از پراکنش آلودگی ها جلوگیری کنند و هم با رعایت اصول بهداشتی خود به سلامت و بهداشت دیگران و جامعه نیز احترام بگذارند، لازم است پس از استفاده از این اقلام بهداشتی آنها را در یک پلاستیک فریزر انداخته و سر پلاستیک را محکم گره بزنند و سپس داخل سطل زباله بیندازند.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی همچنین لازم است برای رعایت بهداشت عمومی این اقلام را پس از استفاده به هیچ وجه در معابر و یا حتی به صورت مجزا در سطل های زباله رها نکنند تا از میزان آلودگی های شهری کاسته شود.

مقصودی ادامه داد: از همشهریان مان درخواست می کنیم تا با رعایت این موارد، محیطی امن و عاری از آلودگی و همچنین کاهش زمینه های ابتلا به ویروس، فراهم آورند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *