00010 copy

دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف توسعه محور با جدیت گام بردارند

استانداری گیلان دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف توسعه محور با جدیت گام بردارند

پیش از ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان آستارا به ریاست دکتر ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان برگزار شد .

بررسی مشکلات اسکله و منطقه ویژه اقتصادی آستارا، بررسی مشکلات پایانه مسافری مرزی و گمرک این شهرستان، تسریع در تخصیص اعتبار مورد نیاز برای احداث سد لاستیکی و مشکلات آب آشامیدنی و تخصیص اعتبار مورد نیاز پروژه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد آستارا و چگونگی انجام و تسریع در اجرای طرح تعریض جاده آستارا _ اردبیل از عناوین موضوعات این جلسه بود.

دکتر ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان در این نشست با اشاره به بازدید های صورت گرفته از پروژه های شهرستان آستارا طی روز جاری اظهار داشت: ضروری است تا با تکمیل و تقویت زیرساخت های مهم در بخش گمرک ، بندر و پایانه مسافری به عنوان یک فرصت ارزشمند ، علاوه بر حصول منافع اقتصادی ، گامی دیگر در راستای تقویت روابط خوب بین دو ملت و دولت دو کشور دوست و همسایه یعنی آذربایجان برداشته شود.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان دیگر توسعه ای شهرستان راه ها و خصوصا محورها و جاده‌ های شریانی و اصلی است ،افزود: محور اردبیل-آستارا از اهمیت بالایی در بخش حمل و نقل مسافری و باری برخوردار است،لذا بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عملیات اجرایی تعریض آن به طول ۱۳ کیلومتر انجام می‌شود که در فاز نخست آن برای تعریض چهار کیلومتر برنامه ریزی شده است.

زارع با تأکید بر ضرورت استفاده بهینه از منابع و صرفه جویی در اجرای این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: اجرای برخی طرح ها از جمله آب آشامیدنی که از مشکلات موجود شهرستان آستارا است باید تسریع صورت گیرد و بر اساس برنامه زمانبندی پروژه ها پایان یابد.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه کشاورزی یکی از محورهای اشتغال و معیشت مردم شریف آستارا است افزود: برخی پروژه ها از جمله سد لاستیکی که در سفر ریاست محترم جمهور به گیلان اعتبار قابل توجهی به آن اختصاص یافت باید با جدیت اجرایی شود.

زارع با بیان اینکه یکی از مهم ترین رویکردهای اجرایی دولت تدبیر و امید تلاش مستمر برای بالا بردن شاخص‌های توسعه بوده است اظهار داشت: در این راستا توفیقات خوبی در سال های اخیر به دست آمد که متاسفانه با بد اخلاقی و عهدشکنی دولت آمریکا در خروج یک طرفه از برجام ، مشکلاتی برای مردم و دولت در پی داشته که با مقاومت مردم عزتمند ایران ، این مرحله گذار هم با سربلندی طی میشود.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید و ملت سرافراز ما همواره بر اساس منافع ملی گام برمی دارد و مسیر ترقی را می‌پیماید افزود: ملت شریف و آگاه ایران همانگونه که در گذشته نشان دادند که در تحقق استقلال و آزادی ایران اسلامی سختی ها را تحمل و مقاومت کرده اند ، امروز نیز همچون چالش‌های چهار دهه نخستین انقلاب اسلامی، در دوره گام دوم انقلاب نیز استوار خواهند بود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *