00010 copy

دستگیری ۵ آدم ربا در گیلان در کمتر از چند ساعت

به گزارش نبض خبر

فلاح میری در گفت:‌ سیاست دادگستری استان گیلان برخورد قاطع و سریع با افرادی است که در جامعه رعب و وحشت ایجاد می‌کنند،گفت:نباید زمینه ارتکاب جرایم خشن در جامعه فراهم شود ولی اگر کسی این جرات را به خود داد قطعاً دستگاه قضایی برخورد قاطع قانونی با مجرمین خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در ادامه از دستگیری ۵آدم ربا خبر داد و گفت:این ۵آدم ربا با هدف ارعاب و وحشت آفرینی یکی دیگر از اراذل و اوباش های گیلان را ربوده بودند و قصد خودنمایی و اخلال در نظم عمومی را داشتند، که در کمتر از چند ساعت دستگیر شدند.

فلاح میری با اشاره به اینکه آدم رباها از این اقدام نابهنجار و غیرقانونی خود فیلمی نیز تهیه کرده بودند؛ اما پیش از انتشار دستگیر شدند، افزود: این آدم رباها پس از دستگیری با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی بر این پرونده در جریان است و امکان دستگیری افراد بیشتری در این ارتباط وجود دارد به مخلان نظم و امنیت عمومی، هشدار داد: دستگاه قضایی استان،برخورد جدی و بدون اغماض با مخلان نظم عمومی و رسیدگی سریع به پرونده‌های این حوزه را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *