00010 copy

بیانیه دکتر رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل در پی حماسه عظیم انتخابات ۱۴۰۰

نبض خبر

« بسم الله الرحمن الرحیم »

 حضور حماسی و پرشور ملت شریف ایران در صحنه پرشور و شعور انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شرایط سخت کرونایی و با وجود تمامی مشکلات معیشتی پشتوانه بی‌بدیل و گران‌سنگی است که همگی باید آن را قدر دانسته و پاس بداریم. مشارکت تاریخی و باشکوه مردم و رای قاطع آنها، سرمایه‌ای بزرگ برای دولت سیزدهم و در راس آن جناب آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب خواهد بود.

بی تردید دستاورد مهم این انتخابات سیاست ورزی اخلاق مدار، تكلیف محوری و گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعیض» است كه فراتر از هرگونه جناح بندی سیاسی، به مطالبه عمومی آحاد مردم تبدیل گردیده است.

مجلس شورای اسلامی در کنار دولت آمادگی دارد در سایه تعامل بین قوا و هم‌افزایی میان خادمان ملت در مسیر توسعه پایدار، بهبود معیشت و تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گام‌های نوین، استوار و موثر بردارد.

انتظار است دولت جدید با توجه ویژه به عقب ماندگی‌ها و کاستی‌ها در سراسر کشور خصوصا استان‌های محروم مانند گیلان و با در اولویت قرار دادن آنها و توجه به ظرفیت‌های بومی مناطق، زمینه‌های رشد و توسعه این مناطق را فراهم کند تا در پرتو الطاف الهی و به یُمن تعامل برادرانه و همراهی همدلانه نهادهای اجرایی و تصمیم‌ساز نظام مقدس اسلامی، شاهد آغاز فصلی جدید از خدمتگزاری خالصانه به مردم در راستای گام دوم انقلاب در میهن عزیز اسلامی باشیم.

در پایان ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حضور ملت فهیم و قهرمان ایران در انتخابات، خصوصا مردم شریف استان گیلان و مردم خوب و فرهیخته لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان، پیرکوه، آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر، توفیق «دولت مردمی و ایران قوی» را در راستای خدمت به مردم و جهش کشور تحت ظلّ عنایات و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب از درگاه ایزد متعال خواستارم.

رسول فرخی میکال
نماینده مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه در مجلس شورای اسلامی

 

دکتر رسول فرخی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *