00010 copy

دیدار سرپرست سازمان همیاری شهرداری های گیلان با شهردار تولم شهر ، شهردار لاهیجان و شهردار کوچصفهان

به گزارش نبض خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان؛  سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان

سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای گیلان با حضور در دفتر شهردار تولم شهر با وی دیدار و گفت و گو کرد.

آیت کاظم زاده سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان با حضور در دفتر کار حسن آقاجانی شهردار تولم شهر شهرستان صومعه سرا با وی و برخی از مدیران این شهرداری دیدار و گفت و گو کرد.

کاظم زاده در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان، سازمان همیاری را فرصتی جهت کمک برای ارتقای مدیریت شهری در مجموعه شهرداریهای استان گیلان نامید و اعلام داشت این سازمان با تمام ظرفیت های خود جهت خدمات رسانی بهتر و به روزتر برای شهرداریهای استان آماده ارائه هرگونه خدمات می باشد.

در این دیدار که کاظم زاده را جمعی از مدیران این سازمان همراهی می کردند در خصوص فعالیت های پیش رو فی مابین سازمان همیاری شهرداریهای گیلان و شهرداری تولم شهر تبادل نظر صورت گرفت.

در انتهای این دیدار نیز آقاجانی شهردار تولم شهر با اشاره به ظرفیت سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان برای خدمات رسانی بهتر برای شهرداریهای استان افزود ؛ مجموعه شهرداری آمادگی کامل خود را جهت هرگونه همکاری با سازمان همیاری اعلام خواهم داشت بنا به این گزارش در این نشست مقرر گردید همکاری های مشترک همانند اجرای پروژه ممیزی املاک، تامین منابع نیروهای انسانی ، ارائه مشاور حقوقی ، انجام حسابرسی و تامین ملزومات شهری و گل و گیاه پس از بحث و بررسی وارد فاز اجرایی گردد.

 

سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان

 

شهردار لاهیجان با حضور در سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان به بحث و گفت و گو با مدیران این سازمان پرداخت.

در این دیدار آیت کاظم زاده سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان ضمن خوش آمدگویی و تبریک به جهت انتخاب مهندس قیامتیون در سمت تصدی شهرداری لاهیجان اشاره داشت ؛ با توجه به سوابق ارزشمند کاری وی در بدنه شهرداری قطع یقین میتوانند منشا تحولات در ارتقا مدیریت شهری در شهر لاهیجان باشند.

کاظم زاده در ادامه سخنان خود با تشریح وظایف ، اختیارات و عملکرد سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان در ارائه خدمات به شهرداریها خواستار همکاری های مشترک فی مابین شهرداری لاهیجان و این سازمان شد.

در ادامه این‌ نشست قیامتیون نیز ضمن اهمیت برشمردن این سازمان به جهت خدمات رسانی بهتر به مجموعه شهرداریها اشاره داشت ، با توجه به شرح وظایف و اختیارات گسترده اساسنامه سازمان های همیاری شهرداریها در سراسر کشور که توسط وزارت کشور ابلاغ گردیده است خواستار همکاری های مشترک در خصوص اجرای پروژه های متعدد شهری قبیل امکان سنجی جهت جذب سرمایه گذار، تامین منابع انسانی ، تجهیز مبلمان شهری و گل و گیاه ، تامین ماشین آلات و حسابرسی شد و مقرر گردید در خصوص اجرای مباحث مطروحه برنامه ریزی های لازم بعمل آید.

 

سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان

 

 

سرپرست و جمعی از مدیران این سازمان با حضور در دفتر شهردار کوچصفهان با وی دیدار و تبادل و نظر کردند.

آیت کاظم زاده با حضور در دفتر حامد حیدری ایمن آبادی به بحث و گفت و گو جهت تعاملات کاری به گفت و گو پرداخت.
آیت کاظم زاده در این نشست با تشریح فعالیت ها ، عملکرد و اساسنامه سازمان های همیاری شهرداریهای سراسر کشور پرداخت و خواستار تعامل و همکاری های مشترک ما بین این سازمان و شهرداری شهر کوچصفهان شد.

آیت کاظم زاده اشاره داشت : با توجه به عملکرد سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان در طی چند ساله اخیر به جهت ارتقای مجموعه شهرداریها در سراسر استان و ظرفیت بالقوه ای که در این سازمان با حمایت مقامات عالی دولت در استان بوده اشاره داشت : سازمان همیاری شهرداریها می تواند به جهت خدمات دهی بهتر کمک حال خوبی برای شهرداری های سراسر استان باشد.

سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای گیلان با اشاره به نقش آفرینی و عملکرد موفق این سازمان در خصوص اجرای تبصره واو (وصول مطالبات شهرداریها از دستگاه های دولتی ) که عملکرد مطلوبی را از خود به جای گذاشته است اشاره داشت.

وی همچنین با اشاره به اجرای پروژه ممیزی نوین املاک در برخی از شهرداریهای استان گیلان خبر داد و اذغان داشت این پروژه ها را نیز به عنوان یکی از پروژه های مهم شهردایها میتوان ارزیابی کرد.

کاظم زاده در انتهای سخنان خود اعلام داشت ؛ سازمان همیاری شهرداریهای استان آماده ارائه هرگونه خدمات مشترک به شهرداری کوچصفهان در زمینه های مختلف می باشد.

در انتهای این نشست نیز حامد حیدری ایمن آبادی شهردار کوصفهان ضمن خیر مقدم گویی به مدیران سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان نیز خواستار همکاری مشترک مابین شهرداری کوچصفهان و سازمان همیاری شهردایها شد.

وی در ادامه این نشست اشاره داشت با توجه به معضلات مهم شهرداریها در سراسر کشور به خصوص شهرهای کم جمعیت که همه این مشکلات نیز مهم هستند و باید به جهت رفع آن اقدامات زیربنایی را با همت متولیان امر انجام داد ، به مشکل عمده هدایت آب های سطحی بخصوص در شهر کوچصفهان اشاره داشت و افزود شهرداری کوچصفهان آماده همکاری مشترک با سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان و اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان و شرکت آبفای شهرستان رشت با حمایت و نظارت فرمانداری این شهرستان در خصوص تخصیص اعتبار و اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی به صورت مشترک میباشد و خواستار راهکار به جهت رفع و حل این مشکل شد.

 

سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *