00010 copy

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و بزرگ داشت مقام پدر و روز مرد را تبریک گفت.

به گزارش نبض خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، در پیام تبریک دکتر سالاری به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع)، آمده است؛ پیام تبریک دکتر سالاری به مناسبت روز مرد 

ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، آغازگر اشاعه عدالت، مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت است که پروردگار جهانیان این امام همام را به پیروانش ارزانی داده است تا با تاسی و الگو پذیری از سیره عملی و نظری ایشان رستگار شوند.

 

سیره نظری و عملی امام علی علیه‌السلام که فخر زمین و آسمانیان و مولایی برای متقیان است، بهترین الگو برای تمامی مردان و زنان آزاده جهان به ویژه شیعیان سراسر جهان است. پیام تبریک دکتر سالاری به مناسبت روز مرد

اینجانب، میلاد باسعادت امیرالمؤمنین امام علی (ع) و روز مرد و بزرگداشت مقام شامخ پدر را که فرصت مناسبی برای گرامی داشت مقام تمام مردان غیور و پدران دلسوز و متعهد است، را به پدران و مردان ایران اسلامی به ویژه تلاشگران حوزه سلامت استان که در بحران کرونا، دوشادوش بانوان ایستادند و حماسه آفریدند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

پیام تبریک دکتر سالاری به مناسبت ولادت امام علی(ع)

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *