00010 copy

رئیس هیأت کاراته شهرستان رشت: کار تیمی و بهره مندی از خرد جمعی اولویت هیات کاراته شهرستان رشت است/پیشکسوتان اعتبار جامعه و ورزش هستند

نبص خبر؛ سعید عزیزی رییس هیات کاراته شهرستان رشت در آیین معارفه ارکان هیات کاراته شهرستان رشت اظهار داشت: خوشحال هستم که توانستم اعتماد خانواده #کاراته را جلب کنم. وی افزود: امیدوارم سال پیش رو سرمنشا خدمات برای کاراته شهرستان رشت بوده و به بهترین شکل پاسخگوی اعتماد دوستان باشیم.

عزیزی به اولویت های هیات کاراته رشت اشاره کرد و گفت: دانش افزایی مربیان و داوران، استعداد یابی، جذب اسپانسر و اجرایی کردن تقویم ورزشی شهرستان از اولویت های ماست.

رییس هیات کاراته شهرستان رشت با بیان اینکه پیشکسوتان اعتبار جامعه و ورزش هستند بیان داشت: باید به پیشکسوتان احترام گذاشته شود تا مسیر رشد و تعالی ورزش با بهره‌گیری از تجربه این عزیزان ادامه یابد.

عزیزی با تاکید بر کار تیمی گفت: مبنای ما در هیات کاراته انجام #کار_تیمی و بهره مندی از خرد جمعی است. قرار نیست تصمیمات کاراته به صورت انفرادی اتخاذ شود. وی افزود: حسن مشورت گرفتن از بزرگان این است که به زوایای مثبت و منفی هر تصمیمی پی می بریم و در نهایت موجب می شود تا بهترین تصمیم را برای کاراته شهرستان اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/http://Nabzkhabar.ir

 

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *