00010 copy

راهنمای دریافت وام یک میلیون تومانی ویژه یارانه بگیران

به گزارش نبض خبر وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای شرایط و ضوابط بهرمندی از دریافت وام یک میلیون تومانی ویژه یارانه بگیران را تشریح کرد

راهنمای دریافت وام یک میلیون تومانی ویژه یارانه بگیران

 

راهنمای وام یک میلیون تومانی

هشدار در خصوص کلاهبرداری از وام یک میلیون تومانی دولت

سردار ظهیری رییس پلیس پیشگیری پایتخت:
شهروندان باید توجه داشته باشند که سودجویان و کلاهبرداران برای رسیدن به نیت های بزهکارانه خود دست به اقدامات نوین و جدیدی می زنند و مردم باید با هوشیاری دقیق تری اقدامات لازم را انجام دهند تا در دام این سودجویان گرفتار نشوند.

سرپرستان خانوارها باید توجه داشته باشند که برای ثبت نام و دریافت وام یک میلیون تومانی از سوی وزارت رفاه به آنها پیامکی ارسال می شود و هیچ نیازی به ثبت نام سایتی یا ارائه مشخصات کارت بانکی نیست.

 

 

وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران، بدون سود است

 حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه ستاد اقتصادی دولت برای بررسی آثار شیوع بیماری کرونا همچنین گفت که روند پرداخت تسهیلات از مبلغ ۵۲ میلیارد تومان به همه واجدان شرایط در کسب و کارهای ۱۰ رسته شغلی- مشروط به اینکه در دوران مبارزه با کرونا کارگران خود را اخراج نکرده باشند- ، از اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان خرداد ادامه می یابد.

نحوه دریافت یارانه بعد از فوت سرپرست خانوار چگونه است؟

1.لازم است در اسرع وقت نسبت به اصلاح اطلاعات خانوار خود در سامانه مرکز آمار اقدام نمایید.

2. سپس از تاریخ ۲۰ همان ماه، مادر یا عضوی دیگر از خانوار باید به یکی از شعب بانکی که حساب یارانه سرپرست قبلی در آن بوده مراجعه و حساب جدیدی را به این منظور افتتاح و در سامانه refahi.ir ثبت نماید.

3.بدیهی است یارانه خانوار در مراحل بعدی پس از اعلام حساب سرپرست جدید در این سامانه، و بررسی تایید نیاز از سوی وزارت کار به حساب وی واریز خواهد شد.

4.کلیه بانک‌های عامل موظفند در صورت مسدود بودن مبلغ یارانه اینگونه خانوارها در حساب متوفی، بلافاصله پس از ثبت حساب سرپرست جدید در سامانه refahi.ir ، مبلغ مزبور را از حساب متوفی به حساب سرپرست جدید منتقل کنند.

راهنمای دریافت وام یک میلیون تومانی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *