رفع تصرف اراضی ملی در فومن و ماسال

photo 2019 09 15 09 59 051

به گزارش نبض خبر، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری فومن امروز گفت : ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی فومن 30 هکتار از زمین های منابع طبیعی را با حکم دادستانی از یک متصرف در منطقه کوهستانی و جنگلی آبرود این شهرستان پس گرفتند.
علی داوودی افزود: متصرف این زمین های را حصار کشی کرده بود.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری ماسال هم از پس گرفتن 40 هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبرداد.

جواد قانع مقدم گفت : 18 متصرف با سیم خاردار این زمین ها را در ییلاقات شاندرمن محصور کرده بودند.

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *