00010 copy

رنگ سال ۲۰۲۰ اعلام شد

به گزارش نبض خبر رنگ سال ۲۰۲۰ : شرکت پنتون که تعیین کننده رنگ مدل سال است برای سال جدید رنگ آبی گرگ و میش را انتخاب کرد.
جهان مد هر سال رنگی را به عنوان رنگ سال برمی‌گزیند. این گزینش طی یک سنت قدیمی توسط شرکت پنتون صورت می‌گیرد. این شرکت با بررسی نظرات متخصصان هر سال انتخاب خود را اعلام می‌کند.
امسال این شرکت رنگ آبی کلاسیک را به عنوان رنگ مد سال معرفی کرد. این رنگ آبی همانی است که در هنگامه گرگ و میش در غروب آسمان دیده می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی فرهنگی و هنری آرت گیل – هنر گیل :

آبی کلاسیک + سفید

مهم‌ نیست که رنگ سال 2020 چه باشد، چرا که در هر صورت، رنگ سفید در کنار آن به خوبی جور خواهد شد!

آبی کلاسیک رنگی آرام بخش است و ترکیب آن به همراه رنگ سفید، ظاهری پاک و خالص را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این ترکیب رنگ یکی از ترکیب‌های بسیار مناسب برای فصل تابستان به شمار می‌رود چرا که احساس خنکی بسیار زیادی به همراه دارد. پوشیدن شلوار سفید به همراه یک کت آبی کلاسیک یا ترکیب تی شرت سفید و شلوار یا دامنی به رنگ آبی کلاسیک می‌تواند ایده‌ی خوبی برای به کار بردن رنگ سال 2020 باشد.

آبی کلاسیک + مشکی

رنگ مشکی بر خلاف سایر رنگ‌ها، به تلاش و دقت زیادی برای ست کردن احتیاج ندارد و می‌توانید به همراه آن هر رنگ دیگری را به کار ببرید.

رنگ مشکی نیز مانند سفید از جمله رنگ‌های خنثی است که در کنار همه‌ی رنگ‌ها ظاهری زیبا برای شما خواهند ساخت. بیراه نیست که بگوییم این ترکیب رنگ کم دردسرترین ترکیبی‌ست که می‌توانید به کمک آن از رنگ سال 2020 در استایل خود استفاده کنید.

به عنوان نمونه، پوشیدن کفش‌های به رنگ آبی کلاسیک در کنار یک استایل مشکی یا حتی ست کردن یک کت آبی کلاسیک با شلوار و کفش مشکی، ایده‌های عملی و ساده‌ای برای ساختن استایل‌های به روز محسوب می‌شوند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *