00010 copy

همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی‌ها کارکنان حوزه روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گیلان تجلیل شدند.

 به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان ، همزمان با فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی مهندس علی دقیق مدیرکل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان به همراه مهندس امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی از کارشناسان حوزه روابط عمومی تجلیل نمودند.

مهندس دقیق در این مراسم با گرامیداشت و تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات، به نقش مهم  و ارزنده روابط عمومی و کارکردهای مدیریتی آن در پیشبرد اهداف و رسالت های اداره کل نوسازی مدارس استان پرداخت.

وی با بیان اینکه هفته روابط عمومی فرصتی برای تبیین نقش روابط عمومی هاست، تصریح نمود: روابط عمومی علم مدیریت ارتباطات راهبردی و سازنده هر سازمان و نهادی با عموم جامعه است.

مهندس دقیق با اشاره به اینکه امروز باید نگاه مدیریت به روابط عمومی ها نگاه حرفه ای و تخصصی باشد، افزود: اگر به دنبال ارتقاء سیستم و مجموعه ی خود هستیم باید به روابط عمومی نگاه علمی و مدرن به جای نگاه سنتی داشته باشیم.

 مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در ادامه با بر شمردن وظایف روابط عمومی، ابراز داشت: مهندسی ارتباط با مخاطب، روشنگری افکار عمومی، تبیین اهداف و کارکردهای سازمانی، نهادینه کردن نگاه تخصصی و حرفه ای  از محوری ترین اقدام های روابط عمومی های کارآمد می باشد. روز ارتباطات و روابط عمومی

روز ارتباطات و روابط عمومی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *