00010 copy

رکوردشکنی خیره کننده فروش گوشی «میت Xs» در عرض چند ثانیه

به گزارش نبض خبر، شرکت چینی هواوی اولین گوشی هوشمند تاشو سری میت X را اواخر سال گذشته میلادی به بازار عرضه کرد و این  گوشی به پیشرفت چشمگیر هواوی در عرصه داخلی کمک بسیاری کرد چرا که این گوشی در بازار چین با رکوردهای فروش مناسبی رو به رو شد.اکنون این موفقیت بار دیگر تکرار شده است. 

این شرکت با فروش سریع این گوشی ها موفق شد انتظارات را برای خریطد نسخه دوم گوشی تاشو خود افزایش دهد. اینک گوشی  Xs  به عنوان نسخه به روزشده گوشی تاشو اولیه هواوی به بازار معرفی شده است. این گوشی، امروز در چین، با رکورد بی سابقه اتمام موجودی در عرض چند ثانیه رو به رو شد.

دقیقاً مانند  نسخه پیشین این گوشی، پیش فروش جایگزین فروش حضوری شده است و این شرکت در حال برنامه ریزی برای مرحله بعدی فروش خود در تاریخ 8 مارس است. فروش اول گوشی میت Xs در عرض چند ثانیه به پایان رسید. هواوی اعلام نکرده است که دقیقا چند واحد از گوشی را فروخته است ، اما براساس پیشبینی های پیشین حدس زده می شود موفق به فروش حدود یکصد هزار نسخه جدید شده باشد.

قیمت این گوشی حدود 2400 دلار است و این گوشی جدید با تراشه Kirin 990 5G و لولای تقویت شده با مکانیزم بهبود یافته خنک کننده مجهز شده است. فروش اولیه گوشی هواوی میت  Xs در عرض چند ثانیه به پایان رسیده است و این می تواند نوید بخش روزهای خوش حتی در سایه کرونا باشد.

مشخصات دیگر هواوی میت Xs نسبت به نسخه پیشین تغییر باقی مانده است، اما با این وجود ویژگی های این گوشی چشمگیر هستند. برای مثال این گوشی دارای چهار دوربین در پشت ، 8 گیگابایت رم و حافظه 512 گیگابایتی  و  باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 55 واتی است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *