00010 copy

عاقل منش خواستار نوسازی و به روز شدن ماشین آلات سازمان عمران شهرداری رشت شد

نبض خبر : عضو شورای اسلامی شهر رشت در بازدید از ماشین آلات سبک و سنگین و تجهیزات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت با تاکید بر اینکه رشت به عنوان مرکز استان گیلان بیش از یک سوم جمعیت استان را در خود جای داده و پیشانی گیلان محسوب می شود، گفت: مسوولان ارشد استانی و مقامات کشوری باید توجهی جدی به این شهر برای تامین نیازهای اساسی و زیربنایی داشته باشند. سازمان عمران شهرداری رشت
بازدید عاقل منش از امکانات و تجهیزات این سازمان با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش احتمالی برف در رشت و استان گیلان صورت گرفته و وی در این بازدید خواستار به روز رسانی و نوسازی ماشین آلات سازمان عمران شهرداری و همچنین مناطق پنجگانه این شهرداری شد تا در شرایط بحرانی احتمالی مدیریت شهری بتواند در مهار بحران موفق و سربلند گردد.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم و موعد بودجه نویسی شهرداری رشت برای سال ۱۴۰۰ نیز آغاز شده است، به نظر می رسد سازمان عمران و مناطق پنجگانه در هماهنگی با شهردار محترم، باید خواسته های خود را برای به روز رسانی تجهیرات و ماشین آلات به شورای اسلامی شهر انتقال دهند تا اعضای شورا در تامین ردیف اعتبارات لازم توجه کافی به این موضوع داشته باشند.
در جریان این بازدید، میثم حرفت خواه رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری نیز گزارشی از وضعیت ماشین آلات موجود ارائه کرد و گفت: این سازمان با تمام نیروها و امکانات خود برای مقابله با بارشهای احتمالی آماده است، اما نیاز ماشین آلات جدید نیز موضوعی است که باید به آن توجه شود.
وی از پیشنهاد عضو شورای اسلامی شهر رشت در زمینه ارائه نیازها برای به روز رسانی ماشین آلات و تجهیزات به شورای شهر استقبال کرد و این موضوع را ضروری دانست.
حرفت خواه همچنین با توجه به پیش بینی هواشناسی به آماده باش نیروهای سازمان عمران اشاره کرد و گفت: اداره فنی و اجرایی سازمان عمران تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در زمان بارش برف کمترین مشکل برای شهروندان به وجود آید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *