00010 copy

به همت آقای شهردار حقوق و مزایای تمامی پرسنل(شرکتی، حجمی و قردادی) سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت پرداخت شد.

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت

محمد محبتی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی توفیق و سلامتی برای تمامی پرسنل زحمتکش این سازمان گفت: با تلاش و پیگیری های مجموعه زحمتکش سازمان و همچنین مساعدت و دستورات موکد شهردار محترم، کلیه حقوق و مزایای نیروهای شرکتی، حجمی و قراردادی این سازمان پیش از پایان سال پرداخت شد.

محمد محبتی افزود: تلاش همه ما به عنوان خدمتگزاران شهروندان در مجموعه مدیریت شهری، خصوصا ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری بر این است که با برنامه ریزی های منسجم و تدوین چشم اندازی اجرایی گام های موثری در راستای ارائه خدمات نوین به رشتوندان عزیز برداریم .

محبتی ادامه داد: با حمایت های شهردار محترم رشت ‌برنامه های اجرایی متعددی به جهت هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، در دستور کار سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر قرار گرفته که در آینده ی نزدیک و با فرارسیدن سال ۱۴۰۰ به مرحله اجرا در آمده و گزارش آن به اطلاع همشهریان عزیز خواهد رسید .

وی در پایان گفت: از تمام همشهریان عزیز و مردم فهمیم شهر باران خواهشمندیم تا همگام با مجموعه شهرداری، در راستای پیشبرد و توسعه پایدار شهری برای داشتن شهری هوشمند قدم بردارند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *