00010 copy

ساماندهی جایگاه دفن زباله روستای کشل آزادسرا با ۳ میلیارد تومان

به گزارش نبض خبر در آستانه‌اشرفیه، باهدف پیگیری مستقیم و مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

“زباله‌های روستای کشل آزادسرا معضلی برای محیط‌ زیست شده است” که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده است که ” پسماندهای صنعتی، خانگی و بیمارستانی شهرستان آستانه‌اشرفیه در روستایی به نام کشل آزادسرا ریخته و دپو می‌شود که شیرابه‌هایش وارد آب زیرزمینی و سفیدرود می‌شود و ما از همون آب ماهی می‌گیرم و حیوانات هم از آن آب استفاده می‌کنند.”

ساماندهی جایگاه دفن زباله روستای کشل آزاد سرا با سه میلیارد تومان هزینه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان گیلان چند نقطه برای تجمیع زباله‌ها تعیین‌شده است، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات گرفته‌شده زباله‌های گیلان بر اساس قوانین و الزامات محیط‌ زیست ساماندهی شده و بر همین اساس هفت نقطه در گیلان برای تجمیع زباله‌ها تعیین‌شده است.

علی اوسط اکبری مقدم  از راه‌اندازی سه دستگاه زباله سوز در استان گیلان خبر داد و گفت: سه دستگاه زباله‌سوز در شرق، غرب و مرکز استان گیلان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند که افتتاح این سه دستگاه قطعاً بخش اعظمی از مشکلات پسماند در استان برطرف می‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین معضلات در آستانه‌اشرفیه را پسماند سراوان معرفی کرد و افزود: در روستای کشل آزادسرا سه میلیارد تومان برای احداث جایگاه دفن زباله اعتبار در نظر گرفته‌شده و هزینه شده است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *