00010 copy

سردار سلیمانی قدرت داشت اما تکبر نداشت

به گزارش نبض خبر، محمد حسن عاقل منش در جلسه کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر رشت با تسلیت عروج ملکوتی سردار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی قدرت داشت اما تکبر نداشت و به عنوان بالاترین مقام اجرایی در حوزه نظامی مهربانی اش زبانزد همگان بود.
محمد حسن عاقل منش با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی ساده ترین امکانات زندگی را داشتند افزود: سردار سلیمانی چهل سال در میدان نبرد حضور داشت و در تمام این مدت شهادت آرزویش بود.
وی با تاکید بر اینکه وزیر خارجه رژیم پهلوی از این مرد بزرگ به عنوان سردار و ژنرال پرافتخار و وطن پرست یاد کرد گفت: روح بزرگ، دلاوریها، تواضع و مردمی بودن سردار بزرگ ایران شهید قاسم سلیمانی به حدی بود که حتی وزیر خارجه رژیم پهلوی با اعتراف به ویژگی های برجسته سردار سلیمانی از وطن پرستی و مردانگی این شهید گرانقدر تعریف و تمجید کرد.
عاقل منش با اشاره به اینکه آمریکایی ها شایعه کردند که پس از شهادت سردار سلیمانی عراقی ها به شادی و سرور پرداختند بیان کرد: شکوه بدرقه سردار سلیمانی در زمان تشییع در شهرهای مختلف عراق و شهرهای کشور عزیزمان نشانه ای بر درستی و حقانیت راه این سردار رشید است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *