00010 copy

سرنخ های جدید از مرد آهنین ایران که پس از ارتکاب قتل فراری شد

به گزارش نبض خبر، بازپرس شعبه چهارم ویژه قتل دادسرای تهران با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بررسی اوراق پرونده کفایت تحقیقات در پرونده امیر قرایی، یکی از قوی‌ترین مردان ایران،  را تشخیص داد.

اردیبهشت سال 90 ماموران کلانتری ۱۴۸ جنت‌آباد مطلع شدند مصدومی به بیمارستان پیامبران انتقال یافته‌ که بر اثر درگیری آسیب دیده و به دلیل شدت جراحت وارده در ICU بستری شده است. در تحقیقات یکی از همراهان مصدوم گفت میان دوست مجروحش با امیر قرایی درگیری لفظی روی داد که به درگیری فیزیکی منجر شد و قرایی به او حمله کرد که دست خودش هم مجروح و از محل متواری شد.

در نهایت پس از مدت کوتاهی جوان مصدوم روی تخت بیمارستان فوت شد. پزشکی قانونی علت تامه فوت را اصابت جسم سخت و برنده به اندام فوقانی چپ اعلام کرد.

این در حالی بود که امیر قرایی به عنوان قاتل تحت تعقیب قرار گرفته بود اما با این وجود سرنخی که منجر به دستگیری او شود به دست نیامد تا اینکه ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به این قطعیت رسیدند که متهم به خارج از کشور گریخته است. با این وجود تحقیقات در مسیر قانونی خود ادامه داشت و علاوه بر نتیجه معاینات پزشکی قانونی مبنی بر وقوع قتل تحقیقات میدانی و تحقیق از شاهدان نیز حکایت از آن داشت که امیر قرایی متهم اصلی این قتل است.

در نهایت محمد‌تقی شعبانی بازپرس شعبه چهارم ویژه قتل دادسرای تهران با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بررسی اوراق پرونده ختم و کفایت تحقیقات در پرونده “امیر قرایی” را تشخیص داد.

بازپرس شعبانی امیر قرایی را در خصوص  قتل عمد و ایراد ضرب و جرح عمدی متهم تشخیص داد. دیگر اتهامات این متهم قدرت نمایی با قمه و اخلال در نظم و امنیت است و او در این رابطه به طور غیابی مجرم تشخیص داده شد.

در حال حاضر بازپرس جنایی تهران تصمیم نهایی مبنی بر صدور جلب به دادرسی برای امیر قرایی گرفته است و پروند با قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد شد تا این متهم که سالهاست فراری است و گفته می‌شود پس از خروج غیر قانونی از کشور به ترکیه، قبرسو یونان رفته است، به طور غیابی در دادگاه کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار گیرد.

اقدامات پلیسی و قضایی از طریق اینترپل برای بازگرداندن این متهم فراری به ایران موثر واقع نشده است و برخی اخبار حکایت از آن دارد که اخیرا نیز به عنوان بادیگارد یکی از خوانندگان زن عرب زبان در حال فعالیت است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *