00010 copy

سلب عضویت حامد عبدالهی و حجت جذب از شورای شهرستان رشت

سلب عضویت حامد عبدالهی و حجت جذب از شورای شهرستان رشت

عصر روز یکشنبه، هجدهمین نشست فوق العاده و علنی شورای اسلامی شهرستان رشت با ۱۱ عضو و به ریاست ابراهیم اخوان برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در این نشست ضمن قرائت دستور جلسه به بررسی بودجه تسلیمی شوراهای شهرهای تابعه پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر با رای همگی اعضاء به کمیسیون برنامه و بودجه و عمران شورا ارجاع شد.

ابراهیم اخوان در این نشست با بیان اینکه دومین محور جلسه بررسی غیبت های غیر موجه آقایان حجت جذب و حامد عبدالهی ۲ عضو شورای اسلامی شهرستان رشت است، تصریح کرد:  علی رغم پیامها و تذکرات داده شده متاسفانه هیچگونه اثری در اصلاح رفتار و رویه معمول آنان مشاهده نشده و شاهد عدم توجه این دو عضو شورای شهر رشت به دعوتنامه های ارسالی هستیم.

وی افزود: طبق قانون ۷ دوره غیبت متوالی در جلسات شورای شهرستان، صرفنظر از ۳ دوره غیبت های آنان در جلسات شورای شهرستان در بخشهای تابعه موجب سلب عضویت می شود.

در این جلسه اعضاء شورا پس از بررسی و بحث و تبادل نظر، باتوجه به غیبت های مکرر و غیر موجه حجت جذب و حامد عبدالهی ۲ عضو معرفی شده از سوی شورای شهر رشت به استناد بند ۳ از ماده ۹۴ قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور؛ همگی اعضاء با اکثریت آراء رای به سلب عضویت نامبردگان از شوراهای اسلامی شهرستان رشت دادند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *