00010 copy

سونی طرح مفهومی از خودروی الکتریکی Vision-S ارائه کرد

به گزارش نبض خبر، بزرگ‌ترین رونمایی امسال سونی در نمایشگاه CES 2020، یک طرح مفهومی برای خودرو الکتریکی سدان با نام Vision-S بود. سونی نشان داد که علاوه بر محصولات سرگرمی و تولید سنسورهای دوربین توانایی طراحی محصولات جاه‌طلبانه‌تری را نیز دارد. 

مدل مفهومی Vision-S از ۳۳ حسگر متفاوت در داخل و خارج خودرو، چند نمایشگر عریض، سیستم صوتی فراگیر  ۳۶۰  درجه، اتصال دائمی به اینترنت و چند قابلیت از برندهای بلک‌بری و بوش بهره می‌برد. سونی همچنین پلتفرم تازه طراحی شده‌ی خود برای خودروهای الکتریکی را برای ويژن S بکار گرفته که ظاهرا توسط یک تأمین‌کننده قطعات خودرو با نام Magna طراحی شده است. سونی ادعا می‌کند که پلتفرم الکتریکی طراحی شده توسط این شرکت می‌تواند در شاسی‌بلند کمپانی‌های دیگر نیز بکار گرفته شود. 

طراحی بیرونی مخصوصا در ناحیه‌ی چراغ‌های جلو شبیه به خودروهای پورشه است. اما نمای داخلی Vision-S به داشبوردی پر از نمایشگر مجهز شده است. 

طراحی این خودرو مفهومی، برنامه سونی برای تولید خودرو در آینده را نشان می‌دهد. موضوعی که بسیاری از کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری تلاش می‌کنند تا سهمی از آن را داشته باشند. 

سونی زمان زیادی را برای ارائه‌ی اطلاعات درباره‌ی خودرو مفهومی خود صرف نکرد و درواقع این رونمایی در انتهای کنفرانس این شرکت در CES 2020 و در کنار رونمایی از لوگوی پلی‌استیشن ۵ انجام شد و تنها یکی دو دقیقه درباره‌ی آن صحبت شد. 

همین عامل باعث شد تا سوالات بدون پاسخ بسیاری در ذهن همه شکل بگیرد؛ از جمله آیا سونی قصد دارد این خودرو را به کمک کمپانی Magna تولید کند و آیا شاخه‌ی جدید به محصولات سونی اضافه خواهد شد؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *