00010 copy

حضور سازمان تامین اجتماعی در ششمین نمایشگاه ایران فارما

نبض خبر ؛

علی جهانی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در این راستا ، اظهار داشت: در غرفه این سازمان ضمن عرضه محصولات فرهنگی و بیمه‌ای (شامل کتاب، کتابچه، بروشور و لوح فشرده آموزشی و …)، کارشناسان تأمین اجتماعی نیز پاسخگوی سوالات بیمه‌ای شرکت کنندگان هستند.
وی با اشاره به اینکه توجه به جایگاه شامخ کارفرمایان و صنعتگران در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور نقش خاص و ویژه دارد، افزود : این عزیزان در عرصه کار و اشتغال و تداوم حیات بیمه‌های اجتماعی مشغول فعالیت هستند.
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه استفاده از لگوی سازمان تامین اجتماعی بر روی مستندات نمایشگاه بیانگر همکاری و مشارکت در این نمایشگاه است، گفت: غرفه تامین اجتماعی در راستای اطلاع‌رسانی بیمه‌ای و تقویت ارتباط چهره به چهره با صنعتگران و کارفرمایان، فرهیختگان و اساتید برپا شده است.
ششمین نمایشگاه ایران فارما با هدف معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های صنعت دارویی کشور و افزایش فرصت‌های صادراتی، طی روزهای 19 الی 21 مهر 1400 در مصلای امام خمینی‌(ره) تهران برگزار می،شود و شرکت‌های دارویی تابعه سازمان تأمین اجتماعی نیز با نمایش محصولات تولیدی خود در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

 

ششمین نمایشگاه ایران فارما

ششمین نمایشگاه ایران فارما

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *