00010 copy

شهردار انزلی از پرداخت چندین مرحله اضافه کاری به کارکنان شهرداری خبر داد

شهردار انزلی با بیان اینکه تا به امروز تمام حقوق‌های کارکنان شهرداری پرداخت شده است عنوان نمود: حتی در برخی از ماه ها حقوق و مزایا پرسنل زودتر از موعد پرداخت شده و ما از نظر پرداخت حقوق هیچ معوقه ای نداریم.
دکتر پورقربان افزود: اکثر شهرداری‌های کشور بدلیل کمبود درآمد، در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران با مشکل مواجه هستند اما ما امروز توانستیم چندین مرحله اضافه کار باقی مانده پرسنل رسمی و شرکتی را يكجا پرداخت نماییم.
وی با بیان اینکه توانستیم معوقات بازنشستگان را نیز پرداخت کنیم تصریح نمود: شرایط سخت اقتصادی فعلی قطعا بر افزایش هزینه ها و کسب درآمد شهرداری ها تاثیر گذاشته است و امسال یکی از سخت ترین سال ها از لحاظ تامین منابع مالی برای شهرداری های کل کشورمی باشد این در حالی است که ما توانسته ایم در کنارانجام پروژه های عمرانی، حقوق پرسنل را بروز کنیم.
دکتر پورقربان افزود: در کنار انجام پروژه های عمرانی و توسعه ای،  برای شادی و نشاط شهروندان هم برنامه ها و جشنواره های مفصلی را آماده نموده ایم تا با ایجاد شور و نشاط اجتماعی، رضایت حداکثری شهروندان را جلب نماییم.
شهردار انزلی خاطر نشان کرد: کارکنان شهرداری از زحمت کش ترین و شریف ترین قشرهای جامعه هستند که در ۲۴ ساعت روز در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.
وی با بیان اینکه برای کلیه پرسنل شهرداری لباس فرم تهیه نموده ایم که برازنده پرسنل شهرداری باشد افزود: تسهیلات ویژه ای جهت افزایش رفاه حال کلیه پرسنل در نظر گرفته شده تا بتوانیم از زحمات پرسنل شریف شهرداری قدردانی بعمل آید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *