00010 copy

شهردار لاهیجان از معرفی مسئول ناحیه در محلات این شهر خبر داد

نبض خبر؛  شهردار لاهیجان گفت: در هر محله یک نفر به عنوان نماینده شهرداری که مسئول ناحیه است، معرفی خواهد شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان،مسعود کاظمی در جلسه ای با حضور اعضای هیات امنای مساجد محلات شهر لاهیجان در سالن جلسات شهرداری افزود: در نظر داریم با مشورت هیات امنای مساجد کار جدیدی را شروع کنیم و توجه به محلات را به صورت ویژه پیگیری نماییم.
وی اضافه کرد: شهر لاهیجان دارای 1600 هکتار است و با توجه به امکانات، مساحت و تعداد پرسنل تلاش خواهیم کرد در شأن محلات و بزرگان آن تلاش کنیم.
وی گفت: ریش سفیدان به عنوان الگو محلات هستند و ما باید از آنها بهره معنوی ببرم.
شهردار لاهیجان افزود: نمایندگان شهرداری در محلات در مورد تفکیک زباله، منظر شهری، مرمت آسفالت معابر و حل مشکلات محله تلاش خواهند کرد.
کاظمی اضافه کرد: هیات امنای محلات می توانند با شهرداری در زمینه های مختلف مشارکت کنند و اگر این مشارکت نباشد، مدیریت شهری موفق نخواهد بود.
وی گفت: جلسات بعد با هیات امنا و شهروندان در مساجد برگزار خواهد شد و تصمیم داریم اقداماتی را انجام دهیم که تاکنون هیچ شهرداری انجام نداده و می خواهیم با کمک همدیگر دغدغه های شهروندان را کم کنیم.
جواد نجارتمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در این جلسه گفت: اعضای شورا از پیشنهاد شهردار برای انتخاب یک نفر مسئول محلات استقبال می کنند.
وی افزود: این ارتباطات و هم اندیشی ها باعث نزدیکی هیات های امنا و مدیریت شهری شده و خواسته های مردم از طریق هیات امنای مساجد در اختیار مدیریت شهری قرار خواهند گرفت.
وی اضافه کرد: از شهردار و مجموعه شهرداری برای تلاش در زمینه خدمات رسانی به شهروندان و ابتکار در این زمینه قدردانی می کنیم و امیدواریم که مثل همیشه این بار هم الگو باشیم.
حجت طیران عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این جلسه از حضور و هم اندیشی هیات امنای مساجد قدردانی کرد.
در این جلسه هیات امنای مساجد ضمن قدردانی از پیشنهاد شهردار لاهیجان برای معرفی نماینده شهرداری در محلات، به بیان دغدغه های خود پرداختند.
انتهای پیام/http://Nabzkhabar.ir
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *