00010 copy

شورای شهر رشت پاسخگوی مطالبات مردم است

به گزارش نبض خبر، اسماعیل حاجی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم تعامل اصحاب رسانه با اعضای شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: اصحاب رسانه باید با انتشار واقعیات سعی در برقراری آرامش در جامعه داشته باشند و برای پیشبرد اهداف در کنار اعضای شورای اسلامی شهر رشت باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ما با تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت پیشبرد اهداف و کاهش معضلات شهر رشت مشارکت می‌کنیم خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت با عملکرد و تلاش خود پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

حاجی‌پور با بیان اینکه اعضای شورا در راستای پیشبرد اهداف از حضور اصحاب رسانه استقبال می‌کنند عنوان کرد: ما باید با استفاده از مشارکت و حمایت اصحاب رسانه، موانعی که در مسیر رسیدن به اهداف وجود دارد را برداشته و سعی در برقراری آرامش در جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پذیرفتن مسئولیت ریاست شورای اسلامی شهر رشت بسیار سخت است خاطرنشان کرد: بنده برای اینکه در جایگاه ریاست شورا باشم به هیچ‌عنوان برای رسیدن به این تصدی نجنگیدم و امروز هم انتظار تلاش برای برقراری آرامش در فضای شهری، شورای شهر و شهرداری دارم.

عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه ایجاد آرامش در بین شهرداری رشت، توفیقات و اثرات مثبت بیشتری برای شهر رشت را به دنبال دارد گفت: ما با عملکرد و تلاش خود به کسانی که سعی در ایجاد هجمه و ناامیدی در جامعه می‌کنند پاسخ قاطع می‌دهیم.

حاجی‌پور با بیان اینکه مردم باید شاهد اقدامات و عملکرد ما باشند ابراز داشت: ما خود را در شادی‌ و غصه‌های شهروندان شریک می‌دانیم و از خداوند متعال می‌خواهیم که به ما توفیقات بیشتری برای شاد کردن مردم را عنایت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه به زودی پروژه‌های مهمی را با یاری خدا و با همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در این شهر به بهره‌برداری می‌رسانیم خاطرنشان کرد: همچنین زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار باید فراهم شود.

جلسه امروز شورای اسلامی شهر رشت به دلیل عدم حضور برخی اعضای شورا تشکیل نشد و پس از لغو جلسه، رئیس شورا در جمع خبرنگاران حضور یافته و از اهداف خود جهت کاهش مشکلات شهر سخن گفت.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *