00010 copy

شورای نگهبان با رد لایحه انتقال آب کاسپین خواسته مردم گیلان را محقق کند

به گزارش نبض خبر گیلانیان به مهمان نوازی شهره هستند و قطعا  با آغوشی گرم از رئیس جمهور محترم و هیئت همراه ایشان استقبال و مهمان نوازی خواهند کرد.

وی با اشاره به افتتاح راه آهن قزوین-رشت با حضور رئیس جمهور گفت: مردم گیلان سال ها منتظر افتتاح این راه آهن هستند و امیدواریم این افتتاح چرخه اقتصادی گیلان را پررونق کند و در حمل و نقل عمومی بار و مسافر گشایش خوبی برای مسافران و مردم گیلان ایجاد شود.

عاقل منش به اهمیت اتصال راه آهن به انزلی و استارا تاکید کرد و افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب در فازهای بعدی این راه آهن به انزلی و آستارا متصل شود.

وی با اشاره به اینکه رشت در گذشته دروازه اروپا بود بیان داشت: امیدواریم با اتصال راه آهن به کشورهای همسایه مانند آذربایجان بتواینم حمل و نقل ریلی گیلان را در سطح کشورهای اروپایی نیز پررونق کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه تالار مرکزی رشت پس از گذشت ۱۵ سال با حضور هیئت دولت افتتاح خواهد شد تصریح کرد: تالار مرکزی یک پروژه بسیار ارزشمند فرهنگی بوده و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی رشت نیز از دوره دوم شورا برای بهره برداری آن مشارکت داشته اند.

عاقل منش همچنین با مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر انتقال آّب دریای کاسپین به سمنان واکنش نشان داد و گفت: کارشناسان معتقدند این لایحه باید  مورد بررسی بیشتر قرار گیرد و  انتظار ما تجدید نظر و مطالعه دقیق لایحه مذکور است.

وی اذعان داشت:  ان شاالله شورای نگهبان با رد تصویب این لایحه موضوع خواسته به حق مردم گیلان و مازندران را به جهت حفظ ذخایر آبی و مسائل زیست محیطی برآورده کند و مشکلات مردم سمنان نیز به صورت دیگری رفع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت همچنین خواستار توجه ویژه رئیس جمهور و هیئت همراه به بازسازی ورزشگاه عضدی رشت شد و افزود: امیدواریم بازسازی و رفع نقص این ورزشگاه هرچه سریع تر در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *