00010 copy

ضرورت تکمیل عملیات احداث پل کابلی آستانه اشرفیه

ضرورت تکمیل عملیات احداث پل کابلی آستانه اشرفیه

به گزارش نبض خبر

یونس محمودی،  فرماندار آستانه اشرفیه تکمیل روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه گفت: تکمیل و اتمام این پل، نقش موثری در توسعه و رونق اقتصادی منطقه دارد.

او با اشاره به نقش این پل کابلی در کاهش بار ترافیکی و همچنین رونق بخش گردشگری منطقه افزود: تکمیل و بهره برداری از این پل یکی از خواسته‌های مهم مردم شهرستان است که امیدواریم هرچه زودتر تحقق یابد.

فرماندار آستانه اشرفیه افزود: اقدامات موثری در جهت تکمیل این پل کابلی صورت گرفته و وزیر راه و شهرسازی نیز طی بازدیدی که از وضعیت روند اجرای این پروژه داشته، قول مساعد برای سرعت بخشیدن به اتمام این طرح داده است.

یونس محمودی  در ادامه نیز با تاکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام این شهرستان بهره ببریم، گفت: انتظار می‌رود در این خصوص کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن تعامل با یکدیگر دقت و تلاش لازم را داشته باشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات ستاد مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان نیز گفت: به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس نیاز است تا همچنان نکات بهداشتی از سوی عموم رعایت شود.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه  همچنین خواستار تسریع در رفع مشکلات مربوط به کمبود آب شرب در برخی از مناطق روستایی این شهرستان شد،گفت:عملیات احداث پل کابلی منطقه کورکاء آستانه اشرفیه به طول ۱۵۸ متر به عرض ۱۳ متر در سال ۸۹ بر روی رودخانه سفیدرود (در مجاورت پل قدیمی این منطقه با قدمت حدود ۸۰ سال) آغاز شده است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *