00010 copy

طرح سؤال از شهردار تالش کلید خورد | انتقاد از عدم اجرا شدن پروژه‌های نیمه‌کاره

طرح سؤال از شهردار تالش کلید خورد | انتقاد از عدم اجرا شدن پروژه‌های نیمه‌کاره

به گزارش نبض خبر

جلسه شورای شهر تالش با محوریت بررسی پاسخ شهردار به ۲۸۰ مورد تذکر برخی اعضای شورای شهر به ریاست بهزاد پورپناه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

پاسخ‌های شهردار به‌صورت مکتوب در اختیار اعضای شورا قرار گرفت که در نهایت حسین‌پور، زینعلی و اردویی اعضای شورای شهر تالش از پاسخ‌های شهردار به تذکرات قانع نشده و اعلام کردند طبق قانون در گام بعدی اقدام به طرح سؤال از شهردار خواهند کرد.

به دنبال زیر سؤال بردن عملکرد شهردار نباشید

نائب رئیس شورای شهر تالش با تأکید بر اینکه تذکر و طرح سؤال و نظارت بر عملکرد شهردار از وظایف ذاتی و حق شورا است، حتی اگر یک عضو باشد، اظهار کرد: بهتر بود تعداد سؤالات کمتر باشد تا اگر شهردار ایراداتی دارد به‌صورت دقیق و باکیفیت بهتری موردبررسی قرار می‌گرفت نه اینکه با طرح ۲۸۰ سؤال به دنبال زیر سؤال بردن عملکرد وی باشیم.

بهزاد پورپناه با اشاره به اینکه تعدادی از این سؤالات کپی شده از سؤالات شهردار سابق است، افزود: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و کشور ایران و در پی آن تعطیل شدن طرح‌های گردشگری موجب شد شهرداری تالش بهترین فرصت درآمدزایی را از دست بدهد.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون به شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت سهمیه قیر تعلق نمی‌گیرد و شهرداری باید از منابع خودش در این زمینه هزینه کند، تصریح کرد: متأسفانه با توجه به تعطیلی کارخانه‌های آسفالت به علت کرونا طی ماه‌های گذشته امکان آسفالت سطح شهر ممکن نبود که در روزهای گذشته لکه‌گیری و آسفالت معابر آغازشده است.

انتقاد از عدم اجرا شدن پروژه‌های نیمه کاره سال ۹۸

یکی دیگر از اعضای شورای شهر تالش با اشاره به برخی از قراردادهایی که اجرایی نشدند، اظهار کرد: طبق قراردادهایی در دی‌ماه ۹۸ باید پروژه‌های دیواره کانال تیلار، سیدنیکی، سقف کاذب شهدای گمنام و آسفالت ترشابر و نیزطبق قراردادی دیگر در بهمن‌ماه ۹۸ باید آسفالت خیابان‌های نیلوفر، شهید فهمیده، شهید اطلسی و چندین خیابان و کوچه دیگر اجرایی می‌شد که نه تنها اجرایی نشده بلکه در پروژه‌های سال ۹۹ نیز پیش‌بینی‌نشده است.

تقی زینعلی با بیان اینکه نماینده شورا در کمیسیون تحویل معاملات عمده شهرداری است، افزود: ۱۴ پاکت در کمیسیون معاملات وجود دارد که تاکنون چهار پاکت بازشده است، زیرا پیمانکاران حاضر به عقد قرارداد با شهرداری نیستند.

محفوظی نیز خطاب به زینعلی، عضو دیگر شورا درباره اینکه در عرض ۱۰ دقیقه چطور پاسخ ۲۸۰ تذکر را مطالعه کرده که اکنون از پاسخ‌ها قانع نشده، افزود: اگر تخلفی اثبات کنید قطعاً من نیز در کنار شما خواهم بود.

پاسخ‌های شهردار قانع کننده نبود، طرح سؤال خواهیم کرد

عضو دیگر شورای شهر تالش نیز با تأکید بر اینکه شهردار خودش را با شهرداران سابق قیاس نکند، اظهار کرد: ما  از پاسخ‌های شهردار به دلیل عدم رعایت و توجه به تذکرات قانع نشدیم و در گام بعدی از شهردار طرح سؤال خواهیم کرد.

عبدالله حسین‌پور در پاسخ به اینکه برخی سؤالات کپی سؤالات شهردار سابق است، افزود: تذکرات ۲۰۳ مورد که مابقی جهت مقایسه سؤالات از شهردار سابق و عملکرد شهردار فعلی است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *