00010 copy

علیرضا حسنی: با اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند لبخند را به آن ها هدیه دهیم

به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت؛ علیرضا حسنی با اعلام این خبر گفت: از آیین و سنن دیرینه ایرانیان حس همنوع دوستی، مهر ورزی و اهتمام ورزیدن به کودکان نیازمند بوده است. در همین راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در نظر دارد با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان رشت و مؤسسه خیریه ایزد دوستان جشنواره «لبخند فرشته ها» را به منظور جمع آوری اسباب بازی و کتاب برای کودکان نیازمند برگزار نماید.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اسباب بازی‌ها را وسیله ای برای رشد و شکوفایی احساسات کودک و راهی برای پرورش هیجان‌ها وعواطف کودکان عنوان کرد و گفت: در این سرزمین کودکانی زندگی می‌کنند که ممکن است از این وسایل بازی محروم باشند. این امر موجب شد تا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با مشارکت نهادها و انجمن های فعال در این حوزه با برگزاری این جشنواره زمینه ای فراهم نماید تا شهروندان با اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند به آرزوی کودکانی که داشتن اسباب بازی و استفاده از امکانات تفریحی بخشی از رویای آنهاست، تحقق ببخشند.

وی در پایان با اعلام مراکز جمع آوری اسباب بازی ها گفت: شهروندان می توانند با اهدا اسباب بازی و کتاب در این امر خدا پسندانه شرکت نمایند و لبخند را بر لب های کودکان نیازمند سرزمینمان بنشانند و گرما بخش قلب های مهربان شان باشند.

شایان ذکر است مراکز جمع آوری اسباب بازی به شرح ذیل می باشد:

مرکز شماره یک: رشت، خیابان سعدی، کوچه شهید یوسف زاده، روبروی بانک صادرات، پلاک ۱۹  شماره تماس: ۳۲۱۲۹۱۷۷

مرکز شماره دو: رشت، بلوار رسالت، پارک کشاورز، گیل بانو – شماره تماس: ۳۳۸۴۱۳۴۳

مرکز شماره سه: رشت، گلسار، خیابان ۱۰۷، پلاک ۱۵- شماره تماس: ۳۲۱۲۹۶۶۵

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *