00010 copy

فتاح: تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت

به گزارش نبض خبر سید پرویز فتاح امروز در سفر به استان گیلان که با هدف سرکشی از وضعیت خدمت‌رسانی به مددجویان این نهاد انجام شد اظهار داشت:‌ با تصویب تبصره 16 بودجه در مجلس تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به 5 هزار میلیارد تومان در سال 98 افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیته امداد از افزایش کمک‌های مردمی به نیازمندان گیلانی نیز خبر داد و عنوان کرد: در شرایط کنونی کشور به وفاق و همدلی بیشتری بین مردم نیاز دارد که کمک به افراد نیازمند اجتماع و کسانی که دارای توانایی مالی بسیار ضعیفی هستند یکی از مظاهر این اتحاد ملی است.

وی حفظ همبستگی بین مردم را زمینه‌ساز ناامیدی و شکست نقشه‌های دشمن اعلام کرد و ابراز داشت: در شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای معیشتی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم، آسیب‌های بیشتری متوجه محرومان و مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور می‌شود.

فتاح دست‌اندرکاران نهاد کمیته امداد را خادمان ملت و محرومان دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی باید با تمام توان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور برای حل مشکلات نیازمندان استفاده کنیم تا فشار اقتصادی بیشتری به مددجویان و افراد تحت حمایت کمیته امداد وارد نشود.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی شبانه‌روزی در حال تلاش بوده و از هیچ حربه‌ای غفلت نمی‌کنند بیان داشت: دشمنان با اعمال شدیدترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی درصدد هستند مردم ایران را نسبت به نظام و دستاوردهای به دست آمده آن ناامید کنند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه مسئولان خدمتگزار و وامدار ملت ایران هستند ابراز داشت: مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در سخت‌ترین مشکلات همواره همراه نظام و آرمان‌های امام راحل و شهدا بوده‌اند و در شرایط فعلی نیز حتی جلوتر از مسئولان عمل می‌کنند.

فتاح تسلیم شدن دنیا در برابر قدرت و صلابت انقلاب اسلامی را از معجزه‌های الهی پروردگار خواند و اظهار داشت: اگر کسی با آرمان‌ها و ارزش‌های اصلی نظام اسلامی و خواسته‌های برحق ملت ولایتمدار ایران همراهی نداشته باشد بر اساس تجربه تاریخی از قطار انقلاب پیاده خواهد شد.

وی افزایش 2.5 برابری اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با موافقت مجلس با تبصره 16 لایحه بودجه سهم ‌اعتبارات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد برای سال آینده از دو هزار میلیارد تومان به پنج هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیته امداد با تأکید بر اصل پایبندی بر عهد و پیمان انقلاب اسلامی توسط مردم اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی عهدی دیرینه با خدای خود بسته‌اند و تا پای جان از این پیمان دفاع و پاسداری می‌کنند بنابراین مسئولان نیز باید با خوش‌رویی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنان تلاش کنند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *