00010 copy

فعالیت بیمارستان سیار سپاه در رشت آغاز شد

به گزارش نبض خبر، سرهنگ پاسدار امین یادگاری عصر یکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: بیمارستان سیار سپاه با دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران و پیگیری‌های فرمانده سپاه قدس گیلان در محوطه بیمارستان رازی رشت بنا شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت این بیمارستان سیار در راستای خدمت‌رسانی به بیماران، تصریح کرد: این بیمارستان سیار ظرفیت ۸۰ تا ۱۲۰ تخت خواب را دارد.

سرهنگ یادگاری با بیان اینکه کادر درمانی مورد نیاز این بیمارستان سیار تأمین شده است، افزود: چندین پزشک و پرستار از استان‌های مختلف کشور برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در این بیمارستان حاضر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه تا ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: امروز دشمن با اقدامات خود امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده است اما از عموم مردم می‌خواهیم تا با حفظ آرامش با جدیت به توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان عمل کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات این مجموعه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، افزود: توزیع محصولات بهداشتی و ضدعفونی، توزیع ماسک و دستکش، ضدعفونی و گندزدایی معابر و توزیع اقلام کمک معیشتی از جمله اقدامات سپاه قدس گیلان است.

یادگاری ضمن تجلیل از خدمات گروه‌های مردمی و جهادی اظهار کرد: گروه‌های جهادی سپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود برای کمک‌رسانی به عموم مردم کمک خواهند تا به زودی شیوع کرونا ویروس به پایان برسد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *