00010 copy

قدردانی عضو گیلانی خبرگان رهبری از زحمات کادر بهداشت و درمان در کرونا

به گزارش نبض خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری- نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالگشت شیوع ویروس کرونا در گیلان و تقدیر از زحمات بی‌شائبه کادر بهداشت و درمان، اظهار کرد: چرخه زندگی، چرخه آزمون و امتحان است و در این چرخه، زمانی حوادثی پیش می‌آید که انسان را در معرض امتحان قرار می‌دهد.

وی شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران را عام البلایا برشمرد و افزود: گسترش شیوع کرونا در جهان به‌ویژه ایران یکی از بزرگ‌ترین بلیه به شمار می‌رود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از کادر بهداشت و درمان در مقابله و مدیریت بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: کادر بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کرونا بسیار خوش درخشید و وظیفه شغلی و انسانی خود را به نحو احسن انجام داد.

آیت‌الله اشکوری با اشاره به حضور بی بدیل کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان طی یک سال اخیر در مقابله با کرونا از هیچ‌گونه مجاهدتی دریغ نورزید و در این مسیر، شهدایی را در راه نجات مردم، تقدیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان بود، یادآور شد: همه ملت باید قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان، شهدای خدمت عرصه سلامت و خانواده‌های آن‌ها باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با مروری بر شمار بالای شهدای خدمت در گیلان، گفت: شهدای سلامت ما در برابر کرونا و به جهت نجات جان هم نوعان خود مظلومانه به شهادت رسیدند.

آیت‌الله اشکوری، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جدی گرفتن شیوه‌نامه‌ها تأکید کرد و ادامه داد: از تمامی مردم به‌ویژه گیلانیان می‌خواهم ضمن توجه به دستورات و پروتکل‌های وزارت بهداشت، به آن‌ها عمل کنند.

وی در پایان سخنان خود، تمام هشدارهای وزارت بهداشت و اعمال محدودیت‌ها در جامعه را به نفع مردم دانست و اذعان داشت: اگر وزارت بهداشت مضایقی را برای ما ایجاد می‌کند برای حفظ و صیانت ما و کاهش وارد آمدن آسیب از این بلیه است و ما باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردان مدافعان سلامت نیز باشیم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *