00010 copy

لزوم تعیین تکلیف آسفالت و تعریض معابر شهرک امام علی و احسان دوست

به گزارش نبض خبر مهندس ناصر عطایی با اشاره به تعیین تکلیف آسفالت وتعریض معابر شهرک امام علی و احسان دوست در این منطقه، اظهار داشت: با توجه به اینکه تعریض و آسفالت کوچه ها و خیابان ها، یکی از اولویت های مجموعه شهرداری محسوب می شود، راه‌اندازی شبکه راه‌ها و معابر خیابان های امام علی واحسان دوست می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه و اجرای طرح‌های محرک توسعه داشته باشد.

وی عنوان کرد: طرح سنگ فرش پیاده روها وساماندهی و هدایت آبهای سطحی این خیابان ها به واسطه لوله گذاری، جدول کاری و یا کانال کشی در دستور کار این شهرداری قراردارد.

شهردار منطقه یک رشت گفت: اگر در هر یک از این جلسات گرهی از کار مردم باز شود، قطعا توفیق بزرگی بوده و می‌تواند کمکی برای اهالی مناطق رشت باشد

عطایی گفت : امیدوارم با پیگیری و تاکید آقای بهارمست بر اجرای بموقع پروژه ها و تعیین تکلیف این پروژه ها شاهد اجرای بموقع،ایمن و دقیق پروژه های عمرانی باشیم.

مهندس علی بهارمست با بیان اینکه شهرداری برای آبادانی و پیشرفت شهر تمام توان خود را بکار بسته است عنوان داشت : بی شک توجه جدی به آسفالت معابر شهری البته با رعایت اصول مهندسی و استانداردهای مربوطه و داشتن کیفیت لازم مورد توجه ویژه ی مدیریت شهری است که با اتخاذ تدابیر لازم امیدواریم بتوانیم تا پایان سال شاهد رشد در عملیات آسفالت معابر در کلانشهر رشت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر که ضمن رضایتمندی شهروندان می‌تواند تاثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد، اظهار داشت: اجرای عملیات تعریض و آسفالت ،هدایت آبهای سطحی خیابان های امام علی و احسان دوست توسط شهرداری منطقه یک با همکاری معاونت عمرانی شهرداری رشت و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری انجام خواهد گرفت.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *