00010 copy

سامان سهرابی مالک داماش گیلانیان

نبض خبر: اعضای هیات مدیره و تعدادی از اعضای باشگاه را که از جمله افراد متخصص، خوشنام و صادق هستند با مشورت اهالی فن، بزرگان و پیشکسوتان انتخاب کردیم

پس از اتمام کار انتقال، آنها را معرفی و اعلام و پس از آن باشگاه را ثبت خواهیم کرد اما اولویت من بدلیل ضیق وقت، ابتدا انتخاب و معرفی سرمربی و بازیکنان و سپس شروع تمرینات است.

منبعد به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم و تمام تصمیمات با رای اکثریت هیات مدیره خواهد بود که من هم یک رای بیشتر نخواهم داشت . اعتقادی به تیمداری سنتی ندارم و کار تشکیلاتی و سازمانی را میپسندم و دیگر بحث مالکیت و تصمیم گیری شخصی در این باشگاه معنا ندارد و همه تصمیمات با نظر و تایید اعضای هیات مدیره است و این هیات مدیره است که مدیر عامل را انتخاب میکند و مالک در چارت سازمانی و تصمیم گیری قرار ندارد.

پایان هفته طی مصاحبه ای اهداف و برنامه های آینده باشگاه را از طریق رسانه اعلام و بعد آز آن امورات را با تصمیم هیات مدیره و معرفی مدیر عامل، انجام خواهیم داد و پس از آن مصاحبه دیگری نخواهم داشت و منبعد تمامی اخبار از طریق سخنگوی باشگاه اعلام خواهد شد.

اولویت اول ما استفاده از پتانسیل بومی است و شرط استفاده از افراد غیر بومی صرفاً اگر به باشگاه و لباس این تیم تعصب داشتند از آنان استفاده خواهیم نمود . هدف ما از بهره مندی افراد بومی، رشد و پیشرفت جوانان با استعداد استان خودمان و برگرداندن اعتماد بنفس به این ذخیره های خدادادی است که متاسفانه طی چند سال اخیر مغفول مانده است.

مالک داماش گیلانیان

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *