00010 copy

بهارمست ، سرپرست شهرداری رشت : آتش نشانان ، بازوی پرتوان شهرداری در خدمت رسانی به شهروندان

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – مانور آبگیری و آبرسانی از منابع روباز سازمان آتش نشانی با حضور محمد حسین کارگرنیا رئیس شورا، مجید عزیزی، رضا عاشری، مسعود عباس نژاد، هادی رمضانی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

در ابتدای مراسم، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم سازمان آتش نشانی شهرداری رشت اظهار کرد: آتش نشانان سربازان گمنام امنیت شهر هستند.

 

محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه برگزاری چنین مانورهایی موجب اطمینان و امنیت خاطر است، افزود: همه ساله با شروع فصل سرد سال خطر سیلاب های شهری ممکن است به وقوع بپیوندد و برگزاری چنین مانورهایی و مشاهده توانمندی و آمادگی نیروهای آتش نشانی شهرداری رشت موجب آرامش و امنیت خاطر است.

 

وی با تاکید بر اینکه آتش نشانان صادقانه جان خود را در راه نجات جان و مال دیگر همنوعان فدا می کنند، گفت: یک آتش نشان وقتی لباس فُرم را می پوشد، آگاهانه اطلاع دارد که ممکن است در این مسیر با حوادث فراوانی روبه رو شود و حتی جان خود را نیز فدا کند اما باز هم نیروهای خدوم آتش نشانی غیرتمندانه در تمامی صحنه ها حضور پیدا می کنند و جان و مال همنوعان خود را نجات می دهند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان بیان کرد: وظیفه شورا و مجموعه شهرداری رشت در برابر ایثار و از خودگذشتگی نیروهای خدوم سازمان آتش نشانی، تامین تجهیزات مدرن برای این مجموعه خدمت رسان در مواجهه با حوادث است.

سرپرست شهرداری رشت نیز در این مانور گفت: آتش نشانی اطمینان و آرامش خاطر شهروندان در حفظ جان و مال و امنیت شان است و هرگاه حادثه و اتفاقی در سطح شهر به وقوع می پیوندد، اولین مامن و پناه را در آتش نشانی می یابند.

 

علی بهارمست با بیان اینکه احساس ما و شهروندان این است که یک بازوی پرتوان برای ارائه خدمت به مردم به نام آتش نشانی وجود دارد، بیان داشت: مجاهدتها و ایثارگری های آتش نشانان که از جان و مال شهروندان محافظت می کنند، همواره قابل تقدیر است.

شهرام مومنی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نیز در رابطه با مانور آبگیری، گفت: هدف از برگزاری این مانور افزایش سطح آمادگی نیروهای عملیاتی و امداد رسانی به شهروندان در سیلاب های شهری است که با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی و بارشهای شدید، احتمال آبگرفتگی معابر دور از ذهن نخواهد بود.

مانور آبگیری و آبرسانی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *