00010 copy

محتوای سند آمایش مبنای فعالیت های حوزه های اقتصادی قرار گیرد

استانداری محتوای سند آمایش مبنای فعالیت های حوزه های اقتصادی قرار گیر

در این نشست دکتر ارسلان زارع با بیان اینکه فعالان بخش خصوصی عرصه های تولید ، صادرات و خدمات رکن اساسی توسعه استان محسوب می شوند،تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی از فعالان همه بخش های اقتصادی اعم از صنعت، کشاورزی، تجارت و بازرگانی حمایت و پشتیبانی کنند و در تسهیل امورات آنان بیش از پیش کوشا باشند .
زارع افزود: علاوه بر اولویت های گذشته صنعت استان، می توان با سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدید پذیر و نو به عنوان اولویتی مهم برای استانمان حسب ضرورت توجه بیشتری به حفظ محیط زیست کرد و در راستای توسعه پایدار استان گام برداشت.
سرپرست استانداری گیلان بر لزوم تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی زمین در استان در جهت سهولت بخشی به فرایند سرمایه گذاری های بخش خصوصی در استان تاکید کرد و یادآور شد: ارائه اطلاعات دقیق از اراضی موجود و مناسب فعالیت های اقتصادی در استان و کاربری آن ها می تواند بخشی از انتظارت علاقمندان به سرمایه گذاری در استان را برآورده نماید.
دکتر زارع در پایان با تشکر و تقدیر از تولیدکنندگان و صادرکنندگان گیلان،از آنها خواست تا با وجود مشکلات پدیده آمده اقتصادی پیرو تحریم های ظالمانه آمریکایی ها، مقاومت کرده و با حمیت همیشگی در راستای منافع ملی بیش از پیش کوشا و موثر باشند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *