مدیرعامل مخابرات گیلان برکنار و تنزل درجه گرفت!

به گزارش نبض خبر، گفته می شود وی به سمت مجری طرح خدمات زیربنایی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم (uso) در طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی مخابرات ایران منصوب شده است.

امویی کرمانشاهی که با مخالفت گسترده مجمع نمایندگان استان و  استاندار وقت وارد مجموعه مخابرات گیلان شده بود فعالیتهایش همیشه با انتقادات فراوان روبه رو شده بود. بسیاری از مولفه های مخابراتی استان ظاهرا نه تنها روند رو به رشد دوران قبل از مدیریت وی  را طی نکرده بود که بنا به آمار  افت و ضعف در بسیاری از آنها در طول این دوره بشکل گرفته بود.در ابتدای مرداد ماه جاری نیز  عدم دسترسی بیش از ۷۰۰ مشترک مخابرات رشت به تلفن ثابت به دلیل استفاده از سوئیچ های ضعیف انتقادات از مدیریت مخابرات استان را به اوج خود رساند.

گفته می شود مهندس پارسایی معاون شبکه مخابرات منطقه گیلان شانس بالایی برای رسیدن به سرپرستی این مجموعه دارد.

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *