00010 copy

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان زمینه‌ مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی در گیلان فراهم شود

به گزارش نبض خبر مونا ابرو فراخ ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که در دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد، اظهارکرد: قصه خوانی و قصه‌گویی تاثیر فراوانی در ذهن افراد داشته و موجبات گسترش بسترهای مناسب فرهنگی را  نیز فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره قصه‌گویی به میزبانی گیلان، افزود: دیدن تحرک و نشاط عمومی کودکان در این جشنواره یادآور دوران شیرین کودکی است که تاثیر مستقیمی دربسیاری از تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های آینده کودکان دارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان به نقش تاثیرگذار خانواده‌ها در توسعه و رشد فرهنگ کتابخوانی اشاره و تاکید کرد: باید زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های بیش از پیش فرهنگی در گیلان فراهم شود و خانواده ها در دستیابی به این هدف مهم نقش مستقیم و تاثیرگذاری دارند.

ابرو فراخ، تربیت صحیح کودکان به عنوان نسل آینده کشور را مهمترین رسالت خانواده‌ها برشمرد و گفت: والدین نیز در راستای افزایش سرانه کتابخوانی باید میزان کتابخوانی خود را افزایش دهند تا شاهد رشد و شکوفایی کودکان این استان در حوزه قصه‌گویی، داستان‌نویسی و دیگر شاخص‌ها باشیم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *