00010 copy

مدیر جهادی مدیری است که دلسوز مردم ،از جنس مردم و با مردم باشد

به گزارش نبض خبر، دکتر علیرضا محمدی فعال سیاسی و مدیر کل اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره ) گیلان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه عنوان کرد : نیازمند مدیران جهادی برای رفع معضلات در کشور هستیم

علیرضا محمدی مدیر کل اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره ) و مشاور مشاور معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره ) کشور در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت : انقلابی که در سال ۵۷ صورت گرقت با هدایت و رهبری امام راحل (ره ) انقلابی بود که محوریت آن را مردم و رمز موفقیت آن نیز وحدت کلمه بود.
وی افزود : وحدتی که بر مبنای اصول و ارزشهای دینی بنا شده بود و به راستی “انقلاب ما انفجار نور بود ” و بمانند نور نیز گستره ی آن در جهان اسلام کاملا مشخص است .
محمدی اضافه کرد : یاد و خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی ،شهدای هشت سال دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم و در راس آنها شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در یادها ماندگار و گرامی است و خون این شهدا تاکنون درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و حضور مردم ،این انقلاب ۴۱ ساله شد و ریشه ی این درخت تنومند و قوت آن به جهانیان ثابت شده است.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : مردم با حضور خود نشان دادند که در پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند و غیور مردان سپاه پاسداران به فاصله ی کمی از شهادت سردار سلیمانی انتقام خود را گرفتند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وظیفه ی خدمت به مردم از سوی مردم بسیار سنگین و خطیر است ،عنوان کرد : مردم عزیز و ولایتمدار ما همواره در برهه های حساس نظام حضور داشته اند و وظیفه ی مسوولین این است که با مدیریت جهادی و فعالیت مضاعف به مردم خدمات شایسته ارایه دهند.
وی ادامه داد : هر فردی در جایگاهی که قرار دارد باید به وظایف خود به درستی عمل کند و مدیر جهادی مدیری است که دلسوز مردم ،از جنس مردم و با مردم باشد .
محمدی اذعان داشت : امروز متاسفانه شکاف بین مردم و مسوولین قابل قبول نیست و نماینده مجلس ،وزیر و مسوولین خود را از نظر سبک زندگی از مردم جدا کرده و جز خواص شده اند.

حوزه کشاورزی استان مالکان غایب دارد

محمدی با اشاره به ظرفیت های استان گیلان در بخش های مختلف گفت : گیلان در بین سایر استانهای کشور از پتانسیل های بالقوه و منحصر بفردی برخوردار است که این استان را خاص جلوه داده و این ظرفیت های بالقوه باید به بالفعل تبدیل شود .
وی افزود : محصولاتی نظیر برنج ،چای و زیتون مختص گیلان است اما آیا زیر ساخت های کشاورزی لازم در خصوص کشت این محصولات و بهره گیری از صنایع تبدیلی در استان مهیاست ؟ استان گیلان از نظر مالکیت زمین برای کشاورزی ۰٫۰۶ هکتار است و امروز حوزه ی کشاورزی مالکان غایب دارد ،مالکان زمین های کشاورزی در شهر یا خارج از استان سکونت دارند و این یکی از دغدغه های بزرگ کشاورزی گیلان محسوب می شود .
وی افزود : ما درک درستی از محصول استراتژیک کشاورزی خود نداریم و در حالیکه دنیا در کشاورزی رو به پیشرفت است کشاورزان ما اکثرا تحصیلکرده نیستند و فرزندان آنها نیز انگیزه ماندن در روستا و کار کشاورزی را ندارند.
محمدی اضافه کرد : ما باید از کشاورزان حمایت های لازم را انجام دهیم تا کشاورزی برای آنان مقرون بصرفه باشد.
وی با بیان اینکه مجلس یازدهم نیازمند تحول است ،گفت : نمایندگان مجلس باید به وظایف ذاتی خود عمل کنند نه اینکه به موارد شخصی و کوچک بسنده کنند و از مشکلات حوزه ی انتخابیه خود غافل شوند.
محمدی با اشاره به مشکلات معیشتی در جامعه اذعان داشت : امروز نیازمند تعامل نمایندگان برای رفع مشکلات معیشتی مردم هستیم و این تعامل باید در مجلس آینده در بین نمایندگان استان گیلان برای رفع معضلات استان رقم بخورد که متاسفانه در طول سالهای گذشته این تعامل و همدلی وجود نداشته و موجب عقب افتادگی استان شده است.
لازم به ذکر است محمدی تنها کاندید آذری زبان حوزه رشت است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *